Dit zou erg mooi zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:50 schreef Szura het volgende:
Morgen of overmorgen MvG met z’n ‘nette setje’ in de studio?
Overmorgen en alleen indien Gian uitgeschakeld isquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:50 schreef Szura het volgende:
Morgen of overmorgen MvG met z’n ‘nette setje’ in de studio?
Ze zullen wel over m nadenken, maar meer uit angst. Als ie morgen verliest van Littler, krijgen we gewoon geen Surl in de PLquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:49 schreef GwaiLow het volgende:
Wat loopt Martijn nou weer voor een onzin te verkondigen:
''Pas als Searle van Littler wint', dan krijg je ook opeens nog dat je over Searle moet gaan nadenken over de PL''
Ik denk dat Searle nu al zeker is van de Premier League, en Martijn denkt dus dat ze nu nog helemaal niet over hem nadenken.
Die gaat ook over vGerwen heenquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
JACQUES WE NEMEN NOPPERT NIET SERIEUS
Gewoon tot diep in de nacht slap ouwehoeren. Werken voor je geld.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Ik had nog best een kwartiertje gewauwel gewaardeerd.
eensquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat ook over vGerwen heen
Op dit tempo gaat Wattimena er na het WK zelfs overheen
Damagzijneigeniegebeureklaarquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Als Vgerwen een wedstrijd van Gian moet commenteren zou dat wel fantastisch zijn.
Alsof je plannen had voor je het weet had je daar tot 1 uur gezeten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:53 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gewoon tot diep in de nacht slap ouwehoeren. Werken voor je geld.
Ik denk in beelden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Die gaat ook over vGerwen heen
Op dit tempo gaat Wattimena er na het WK zelfs overheen
Dit. Searle is niet goed én niet populair genoeg voor een plek in de PL.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ze zullen wel over m nadenken, maar meer uit angst. Als ie morgen verliest van Littler, krijgen we gewoon geen Surl in de PL
Als Wattimena over vGerwen heen gaat ademt vGerwen nooit meer.quote:
Zwaar leven. En publique je drankverslaving tentoonspreiden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Nou jah op tijd naar bed en morgen maar eens in de gure ochtend wat glaswerk wegbrengen
Jawel, gewoon niet meedoen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:55 schreef Szura het volgende:
Als Gerrit finale haalt, zal hij derde staan en ontkomt hij er toch bijna niet aan om PL te spelen?
Ik drink geen gewoon pils meer, ik mis m'n kratjes. En het is altijd tyfus druk want ja Nieuwegein.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:56 schreef Wertha het volgende:
[..]
Zwaar leven. En publique je drankverslaving tentoonspreiden.
Morgen om 04.45 al op de fiets om, voor ze vertrekken, nog wat spul naar mijn ouders te brengen waar ik vandaag te beroerd voor was. Heb ik nu wel spijt vanquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
Nou jah op tijd naar bed en morgen maar eens in de gure ochtend wat glaswerk wegbrengen
Ja, dat beeld had ik dus ook.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:56 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als Wattimena over vGerwen heen gaat ademt vGerwen nooit meer.
Stukje Walk of Shame.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:55 schreef vul_maar_in het volgende:
morgen maar eens in de gure ochtend wat glaswerk wegbrengen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |