Nee joh.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Typische Engelse tokkie. Als 'ie niet zo goed kon darten zat 'ie regelmatig vast.
Geen zin inquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk geen viaplay maar Belgische vtm. Leg me eens uit waarom jullie steeds kutspelletje zeggen
Ze spelen dan een kutspelletjequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik kijk geen viaplay maar Belgische vtm. Leg me eens uit waarom jullie steeds kutspelletje zeggen
neequote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar Zjak vertelde ons dat dit geen whitewash ging worden. Nou doet Zjak dat standaard want als je bij een wedstrijd met een topfavoriet zegt dat het "best wel eens spannend kan worden" klink je natuurlijk lekker als een kenner, maar tochquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:32 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ja, koekoek
We kunnen aftaaien, dit wordt 5-0
Hoort er gewoon bij jaquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef Doevelaer het volgende:
Voor Luke is iedereen ouder dan 25 gewoon oud natuurlijk
Ze spelen een spelletje met een darts speler. en dat is best kut.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jazeker, oliedom, makkelijk voor het karretje te spannen.quote:
Dat zei hij nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar Zjak vertelde ons dat dit geen whitewash ging worden. Nou doet Zjak dat standaard want als je bij een wedstrijd met een topfavoriet zegt dat het "best wel eens spannend kan worden" klink je natuurlijk lekker als een kenner, maar toch
Ik denk niet dat Littler veel meer kent dan darters en een paar figuren op TikTok.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef vul_maar_in het volgende:
Dat je hem als onze PM niet kent ok maar als NAVO leider?
Bedankt collegaquote:
Omdat kutspelletje.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat hij niet gepoetst ging worden, om het precieze woord te gebruiken. Vooruit, in dit geval inderdaad niet dat het wel eens spannend kon worden.quote:
Er is een dagelijkse rubriek met een spelletje waarbij elk darter afzonderlijk aan hand van wat kaartjes de leeftijden moet raden van bepaalde figuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |