quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hamadtougod
Nu nog een Thaise dartster die haar dartpijlen van beneden schiet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste (volgens de expected goals)
Hebben jullie al een regering?quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik die pool zijn zou ik zeggen zoek het maar uit ik laat me niet vernederen
@de_boswachter zou dat geil vindenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest ik die pool zijn zou ik zeggen zoek het maar uit ik laat me niet vernederen
Walgelijk stinkend smerig vies rochelend obesitaszwijn die in zijn eigen vet verzuipt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:51 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Het is een mexican hot&spicey met extra crispy bodem en extra gehakt geworden.
Genietenquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Walgelijk stinkend smerig vies rochelend obesitaszwijn die in zijn eigen vet verzuipt.
Jaa lolquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ratajski schrikt er van dat hij die dubbel gooit.
die vindt alles maar geil.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:52 schreef Doevelaer het volgende:
[..]
@:de_boswachter zou dat geil vinden
Zij zijn al een jaar langer aan het "proberen".quote:
Dat is Brusselquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij zijn al een jaar langer aan het "proberen".
'Wij' hebben al een hele tijd een regering; hellhole Brussel en hun onnozel Hoofdstedelijk Gewest zijn volledig te negeren.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zij zijn al een jaar langer aan het "proberen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |