Deze is helemaal fijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Over nummers die ik vergeten was gesproken.
Bekijk deze YouTube-video
Niet eens de hitlijsten gehaald bij onsquote:Op maandag 5 januari 2026 17:02 schreef Dagoduck het volgende:
Over nummers die ik vergeten was gesproken.
Om in aanmerking te komen vond ik dat ze wel behoorlijke radio-/Top 40-hits moeten zijn geweest. En dat de man/vrouw op straat het deuntje in de meerderheid van de gevallen ook wel eens heeft gehoord. Een enkele uitzondering daargelaten. Het is ook weer niet de bedoeling om m'n lijst met omissies uit te breiden naar honderden nummers.quote:Op maandag 5 januari 2026 16:56 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wanneer is iets een EDM-klassieker? Keek nog even in een oud playlistje of ik iets tegenkwam wat er nog in zou passen. Maar dacht van niet.
Dat had ik alweer verdrongen. Toen had ze toch pas net een hit? Nouja, dat was 2021 alweer.quote:
Dit is jouw #74 ja?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:43 schreef Tussle266 het volgende:
Een gesponsorde topsong. Dat was wel echt het dieptepunt in een toch al niet geslaagde poel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Die zal ik ongetwijfeld wat beter kunnen hebben ja. Ik zal Meau nooit geheel kunnen vergeven voor het voor mij enigszins verpesten van Daughters Youth, vrees ikquote:Op maandag 5 januari 2026 17:51 schreef Gretzl het volgende:
Misschien kan de Engelstalige versie je meer bekoren @:mexicanobakker![]()
Ik blijf een zwak houden voor Meau als fan van het allereerste uur (zo'n beetje m'n meest beluisterde nieuwe artiest sinds corona) dus zal me niet mengen in een discussie.
Ik bedoelde de topsongpoel in dit geval. Ik dat ik in een nieuwkomersranking ook tot 68 of 69 zou komen.quote:
Heb ik nu gemist dat ze Youth ook eens gecoverd/hertaald heeft?quote:Op maandag 5 januari 2026 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die zal ik ongetwijfeld wat beter kunnen hebben ja. Ik zal Meau nooit geheel kunnen vergeven voor het voor mij enigszins verpesten van Daughters Youth, vrees ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:56 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Heb ik nu gemist dat ze Youth ook eens gecoverd/hertaald heeft?Neuh, ik vind haar grote hit er gewoon té veel op lijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Ah ja, de akkoordenschema's lijken wel een beetje op elkaar. Maar verder voor mij geen storende gelijkenissen, omdat de stemmen van Meau en Elena nogal verschillen en de nummers qua lyrics compleet anders zijn.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Neuh, ik vind haar grote hit er gewoon té veel op lijken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassieker en eindelijk in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor een jaartje of 2/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me weinig, had het niet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft hopelijk bij 1 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was hopelijk nooit gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muziekwebsite: https://caschart.blogspot.com/
Top 2000 feeling shuffle playlist: https://spoti.fi/3E3r615![]()
Benieuwd of Basshunter in de Zweedse equivalent van de Top 2000 zou staan met Boten Anna. De albumlijst zal ie wel niet halenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:22 schreef alopio het volgende:
[..]
Hebben ze in Zweden ook geen lokale variant van Marco, Zipje & Zopje, Kensington en Blof?![]()
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
So worry not, all things are well![]()
quote:Op maandag 5 januari 2026 18:27 schreef Cassa95 het volgende:
Oke, mijn vlugge mening over de 74 dan ook nog even:
Instant klassieker die hopelijk nog wel even blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klassieker en eindelijk in de lijstSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk voor een jaartje of 2/3SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doet me weinig, had het niet gemistSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blijft hopelijk bij 1 jaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Was hopelijk nooit gemaaktIk denk dat ik oprecht de helft van alles wat je bij de instant-klassiekercategorie hebt gezet echt heel slecht vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ach, zoveel mensen, zoveel muzieksmaken.![]()
![]()
Boten Anna was mn fave nummer toen ik acht wasquote:Op maandag 5 januari 2026 19:29 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Benieuwd of Basshunter in de Zweedse equivalent van de Top 2000 zou staan met Boten Anna. De albumlijst zal ie wel niet halen![]()
[ link | afbeelding ]
Heb dr destijds ook nog op gestemd voor de Top ondanks dat dat de hippe hitjes van het jaar destijds nog geen schijn van kans maakten lol![]()
quote:Op maandag 5 januari 2026 19:39 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik denk dat ik oprecht de helft van alles wat je bij de instant-klassiekercategorie hebt gezet echt heel slecht vind
Ach, zoveel mensen, zoveel muzieksmaken.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Op je 8e een lijstje inleveren voor de Top 2000quote:Op maandag 5 januari 2026 19:40 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Boten Anna was mn fave nummer toen ik acht was
Heb dr destijds ook nog op gestemd voor de Top ondanks dat dat de hippe hitjes van het jaar destijds nog geen schijn van kans maakten lol![]()
Ik vond het destijds als 16-jarige een zomer lang ook een erg genietbaar nummer. Het soort eurodance dat er destijds als zoete koek in ging. O.a. Cascada en Groove Coverage waren ook favoriet.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
quote:Op maandag 5 januari 2026 17:04 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Deze is helemaal fijn.
Trouwens er was nog iemand van jullie die deze fijn vindt, staat me bij? Kom even uit je schulp, want ik ben vergeten wie.quote:Op zondag 29 december 2024 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:
Eigenlijk moet Promises van Nero op 666 staan.quote:|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||![]()
Net even opgezet/doorheen geskipt. Ik heb dit nummer nog nooit gehoord.quote:Op maandag 5 januari 2026 17:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
4773,5 MEAU - Stukje van Mij
En in zo'n reclame hoor je het ook een miljoen keer.|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
Forum Opties Forumhop: Hop naar: