Ik meen het ookquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:30 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf muis, ik meen het echt als ik dat tegen mensen zeg
Ah op die manier, om grote cash transacties te voorkomen. Als bedrijven zich er aan houden dan wordt het iets wel lastiger voor de gewone zwartwerker om grote aankopen te doen, zonder al te omslachtig bezig te zijn.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:34 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee je moet verplicht betalen via een bank die de boekingen deelt met de belastingsdienst en andere opsporingsinstanties (big data)
Dit alles sluit weer aan straks bij de digitale euro of Europese ID. en witwasregels.
Hoe zit dat in Zwitserland, die zullen wel weer niet mee doen denk ik?![]()
Primaquote:
Jij ook de beste wensen voor 2026!!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
PrimaVind 1 januari altijd zo'n lekker nieuw begin voor mezelf. Heb gisteren ook het hele huis schoongemaakt en opgeruimd
Hoe is het met jou? En beste wensen voor dit nieuwe jaar, dat je maar veel lekker weer mag hebben
Over een aantal jaren zie je wellicht Europeanen ontredderd jullie bergpassen overgaan vanwege EU besluitenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier, om grote cash transacties te voorkomen. Als bedrijven zich er aan houden dan wordt het iets wel lastiger voor de gewone zwartwerker om grote aankopen te doen, zonder al te omslachtig bezig te zijn.
En waarschijnlijk niet nee, heb er niks over gelezen.
Ja in de boekhouding en jaarrekening moet je gewoon aantoonbare betalingen laten zien en geen cash.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:42 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ah op die manier, om grote cash transacties te voorkomen. Als bedrijven zich er aan houden dan wordt het iets wel lastiger voor de gewone zwartwerker om grote aankopen te doen, zonder al te omslachtig bezig te zijn.
En waarschijnlijk niet nee, heb er niks over gelezen.
Eigenlijk wordt een deel wel vaker gecremeerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 12:26 schreef Moeraskat het volgende:
Kitten: ik geloof wel in reincrematie
![]()
* kwiwi begint de grenzen vast de barricaderenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:45 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
[..]
Over een aantal jaren zie je wellicht Europeanen ontredderd jullie bergpassen overgaan vanwege EU besluiten
Typisch een feitje dat van jou afkomstig is!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt een deel wel vaker gecremeerd.
Omdat ze dus niet 100% al het as kunnen verzamelen na een crematie, blijft er een klein deel achter en dat wordt dan weer verzameld met de volgende klant die de oven in gaat.
Dus een deel wordt meerdere keren gecremeerd.
Precies.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik meen het ookVooral als ik het uit mezelf zeg. Dat doe ik niet voor niks.
Ja. Het ging alleen eigenlijk over reïncarnatie.quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:47 schreef Elvi het volgende:
[..]
Eigenlijk wordt een deel wel vaker gecremeerd.
Omdat ze dus niet 100% al het as kunnen verzamelen na een crematie, blijft er een klein deel achter en dat wordt dan weer verzameld met de volgende klant die de oven in gaat.
Dus een deel wordt meerdere keren gecremeerd.
Had ook van Gerrie kunnen zijnquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Typisch een feitje dat van jou afkomstig is!
Ik was daar vroeger wel mee bezig. Ik wilde graag als zeeschildpad terugkomen, want mijn dieren encyclopedie zei dat die wel 150 jaar konden worden!quote:Op donderdag 1 januari 2026 13:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja. Het ging alleen eigenlijk over reïncarnatie.
Wat liefquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger wel mee bezig. Ik wilde graag als zeeschildpad terugkomen, want mijn dieren encyclopedie zei dat die wel 150 jaar konden worden!
*go go budacopterquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
* kwiwi begint de grenzen vast de barricaderen
Zeeschildpaddenquote:Op donderdag 1 januari 2026 13:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was daar vroeger wel mee bezig. Ik wilde graag als zeeschildpad terugkomen, want mijn dieren encyclopedie zei dat die wel 150 jaar konden worden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |