Sneeuwstorm???quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft het topic voor de monsterscore van 9 januari dan???
https://share.google/7GO03gKa8Fl42H53x
Ik snap die code zon ook niet echt. Er wordt helemaal niets verwacht, hooguit wat natte drek.quote:
Jaa, hier ook knetters met sneeuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:28 schreef yvonne het volgende:
Onweer net, donkere lucht:hagel/snil. En zo'n. In 5 minuten
THUNDERSNOWquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:28 schreef yvonne het volgende:
Onweer net, donkere lucht:hagel/snil. En zon. In 5 minuten tijd.
Omdat dit toch wel heel erg mee gaat vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft het topic voor de monsterscore van 9 januari dan???
https://share.google/7GO03gKa8Fl42H53x
Lake Erie? Lake snow effect?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 18:20 schreef THEFXR het volgende:
Zit hier midden in een sneeuwstorm en nog niet eens code oranje
Sowieso natuurlijk een totale ontwrichting van het land.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
5-10 cm sneeuw. Dit kon wel eens LE-GEN-DA-RISCH worden! De beleving van de Nederlandse mens zal erbarmelijk op de proef worden gesteld! Ik verwacht minstens tienduizend spreekwoordelijke doden!
Ondertussen in Marokkoquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
5-10 cm sneeuw. Dit kon wel eens LE-GEN-DA-RISCH worden! De beleving van de Nederlandse mens zal erbarmelijk op de proef worden gesteld! Ik verwacht minstens tienduizend spreekwoordelijke doden!
Ik heb Toubkal een jaar of 10 terug beklommen in de winter, ook veel sneeuw toen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ondertussen in Marokko
[ afbeelding ]
CODE ZWARTquote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Sowieso natuurlijk een totale ontwrichting van het land.
Ah cool! Klopt, sneeuw in het Atlasgebergte is niet uniek, alleen de hoeveelheid is dit jaar uitzonderlijk - ook in de lager gelegen gebieden. Er blijft een mooi koudefront hangen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik heb Toubkal een jaar of 10 terug beklommen in de winter, ook veel sneeuw toen.
Dit wil ik echt eens mee makenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 20:06 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ondertussen in Marokko
[ afbeelding ]
Eind 2026 komt de NS met een verklaring voor de gemiddelde vertraging op het spoor:quote:Op vrijdag 2 januari 2026 19:25 schreef GarlandBriggs het volgende:
THUNDERSNOW!!!!quote:Op vrijdag 2 januari 2026 21:32 schreef Adrie072 het volgende:
Mooie klap onweer hier zojuist in Alkmaar!
En nog meer, vreemd zie er niets van terug op lightningmaps.org, hoe komt dat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |