SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
Vast nietquote:Op donderdag 1 januari 2026 10:35 schreef MissHobje het volgende:
Op een turbulent 2026![]()
Er zijn inmiddels wel serieuze snil berichten..zou het dan toch??
Als je maar lang genoeg naar buiten kijkt komt er vanzelf wel een keer sneeuwquote:Op donderdag 1 januari 2026 12:19 schreef Dementor het volgende:
Ik zie geen sneeuw komen hoor. Regen, regen,regen..
Ik skip er vast 1 dan duurt het niet zo langquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:08 schreef INViCTuS het volgende:
Zo, nog even snel 2 koude knake maanden door en dan zo snel mogelijk naar de lente. Dat het maar snel maart mag worden en de temperatuur weer langzaam richting 15 graden gaat eind van die maand. Hopelijk net zo'n zonnig voorjaar als vorig jaar
quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:59 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Europees weermodel maakt het in de laatste run wel heel bont
Ga je dagelijkse dosis antidepressiva maar vast verhogen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals te verwachten viel, gewoon strontweer maar dan koud.
Met niets valt tegen de ellende van POL en NWS op te boksen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:29 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ga je dagelijkse dosis antidepressiva maar vast verhogen.
Dat lijkt me ook, dus het zal vallen en staan met dit weekend.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de temperaturen wel compleet gebaseerd op een sneeuwdek.
quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Volgensmij zijn de temperaturen wel compleet gebaseerd op een sneeuwdek.
Dikke knuf!quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met niets valt tegen de ellende van POL en NWS op te boksen.
Ik vind koud weer niet erg, dit wel.
Als er een beetje zon bij komt kijken welquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hou wel van koud en sneeuw en ijs wigwnlijk.
Afgewisseld met sneeuwstormen en temperaturen van min 20. Dan hoef ik ook niet meer elke winter naar Scandinavië af te reizen voor lange langlauftochten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als er een beetje zon bij komt kijken wel
quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met niets valt tegen de ellende van POL en NWS op te boksen.
Ik vind koud weer niet erg, dit wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Wat een fan service van de weergoden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw en onweer in de Achterhoek, wat voor meteorologisch jaar gaan we krijgen als dit op de eerste van de eerste is?
Ik moest meteen denken aan die kerel die helemaal los ging op onweer tijdens de sneeuw, volgens mij is dat ook vrij zeldzaamquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat een fan service van de weergoden.
Deze?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan die kerel die helemaal los ging op onweer tijdens de sneeuw, volgens mij is dat ook vrij zeldzaam
DONDERSNIL!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw en onweer in de Achterhoek, wat voor meteorologisch jaar gaan we krijgen als dit op de eerste van de eerste is?
Zondag een trailrun. Dat wordt kut voor de enkeltjes.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals te verwachten viel, gewoon strontweer maar dan koud.
Alles!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:42 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er om 5:00u allemaal uit die wolk komt vallen...
De eerste helft van januari kan potentieel koud worden. De tweede helft mogelijk milderquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
Nieuwe run ziet er wel koud uit
[ afbeelding ]
Dat is het hier nu al. Die hele buien straat trekt hier over met dikke vlokkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef MissHobje het volgende:
Dus als ik morgenochtend de gordijnen open is het wit buiten?
note gezetquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:10 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn maar alles wit buiten kan ook erg mooi zijn
Er is waarschijnlijk genoeg gestrooid alleen is het rustiger op de weg dan normaal door vakantie. Dus het strooizout zal niet genoeg en op tijd ingereden worden.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 07:08 schreef Mark-Hgl het volgende:
Rondom Arnhem is het glibberen op de weg, echt veel gestrooid is er ook niet.
Misschien de deuren en ramen dicht doen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:42 schreef BlaZ het volgende:
Hier regio Eindhoven, een cm of 3 en volop sneeuw in het huis van mijn ouders.
Rondomquote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Misschien de deuren en ramen dicht doen?
quote:Op vrijdag 2 januari 2026 09:43 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Misschien de deuren en ramen dicht doen?
Straks langlaufen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:30 schreef xpompompomx het volgende:
Het is hier nu weer aan het sneeuwen![]()
Hier blijft het liggen op autos en op het grasquote:Op vrijdag 2 januari 2026 10:34 schreef Momo het volgende:
Natte sneeuw, blijft geen seconde liggen hier
@Haags kan je deze kaart bevestigen?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:34 schreef ZaZoe het volgende:
Plaatselijk 8.5 cm sneeuw d.d. 13.30
https://www.noodweer.be/sneeuwkaart/
Uhhh er ligt hier niets.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
@:haags kan je deze kaart bevestigen?
Plat door wat?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:14 schreef RamboDirk het volgende:
Horrorwinter van 26 komt er aan. In 2066; 40 jaar herdenken dan zegt men "poh de hel van 26 dat was mij wat, het land lag plat"
De woestijn onder de sneeuwquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:34 schreef ZaZoe het volgende:
Plaatselijk 8.5 cm sneeuw d.d. 13.30
https://www.noodweer.be/sneeuwkaart/
Ja, in midden of oost NL, hier westen valt nogal tegen.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:33 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
De woestijn onder de sneeuw
Er ligt verdomme net zoveel sneeuw in Nederland dan hier in het dal![]()
![]()
Sneeuwstorm???quote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft het topic voor de monsterscore van 9 januari dan???
https://share.google/7GO03gKa8Fl42H53x
Ik snap die code zon ook niet echt. Er wordt helemaal niets verwacht, hooguit wat natte drek.quote:
Jaa, hier ook knetters met sneeuw.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:28 schreef yvonne het volgende:
Onweer net, donkere lucht:hagel/snil. En zo'n. In 5 minuten
THUNDERSNOWquote:Op vrijdag 2 januari 2026 15:28 schreef yvonne het volgende:
Onweer net, donkere lucht:hagel/snil. En zon. In 5 minuten tijd.
Omdat dit toch wel heel erg mee gaat vallenquote:Op vrijdag 2 januari 2026 14:50 schreef Frutsel het volgende:
Waar blijft het topic voor de monsterscore van 9 januari dan???
https://share.google/7GO03gKa8Fl42H53x
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |