Als er een beetje zon bij komt kijken welquote:Op donderdag 1 januari 2026 20:34 schreef xpompompomx het volgende:
Ik hou wel van koud en sneeuw en ijs wigwnlijk.
Afgewisseld met sneeuwstormen en temperaturen van min 20. Dan hoef ik ook niet meer elke winter naar Scandinavië af te reizen voor lange langlauftochten.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Als er een beetje zon bij komt kijken wel
quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:30 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Met niets valt tegen de ellende van POL en NWS op te boksen.
Ik vind koud weer niet erg, dit wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Wat een fan service van de weergoden.quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw en onweer in de Achterhoek, wat voor meteorologisch jaar gaan we krijgen als dit op de eerste van de eerste is?
Ik moest meteen denken aan die kerel die helemaal los ging op onweer tijdens de sneeuw, volgens mij is dat ook vrij zeldzaamquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:09 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Wat een fan service van de weergoden.
Deze?quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:13 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik moest meteen denken aan die kerel die helemaal los ging op onweer tijdens de sneeuw, volgens mij is dat ook vrij zeldzaam
DONDERSNIL!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:04 schreef _UserName_ het volgende:
[ afbeelding ]
Sneeuw en onweer in de Achterhoek, wat voor meteorologisch jaar gaan we krijgen als dit op de eerste van de eerste is?
Zondag een trailrun. Dat wordt kut voor de enkeltjes.quote:Op donderdag 1 januari 2026 20:27 schreef Straatcommando. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals te verwachten viel, gewoon strontweer maar dan koud.
Alles!quote:Op donderdag 1 januari 2026 21:42 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat er om 5:00u allemaal uit die wolk komt vallen...
De eerste helft van januari kan potentieel koud worden. De tweede helft mogelijk milderquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:39 schreef Momo het volgende:
Nieuwe run ziet er wel koud uit
[ afbeelding ]
Dat is het hier nu al. Die hele buien straat trekt hier over met dikke vlokkenquote:Op donderdag 1 januari 2026 21:52 schreef MissHobje het volgende:
Dus als ik morgenochtend de gordijnen open is het wit buiten?
note gezetquote:Op donderdag 1 januari 2026 22:10 schreef TLC het volgende:
Ik wil niet racistisch zijn maar alles wit buiten kan ook erg mooi zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |