Nee, waarom? Lekker feestvieren, wie bedenkt nu dat dat geluidswerend plafond zo brandbaar is?quote:
Je ziet het branden en staat er opgewonden bij te kijken. Niemand die denkt aan evacueren. In een bijna afgesloten kelder. Eentje staat de vlammen aan te wakkeren met iets van een kledingstuk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 23:29 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Nee, waarom? Lekker feestvieren, wie bedenkt nu dat dat geluidswerend plafond zo brandbaar is?
Volkomen logische reacties van omstanders, wie bedenkt dit? Praat mij niet even dat je zelf anders gedrag had gehad. Zum kotzen zelfs.quote:Op donderdag 1 januari 2026 23:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je ziet het branden en staat er opgewonden bij te kijken. Niemand die denkt aan evacueren. In een bijna afgesloten kelder. Eentje staat de vlammen aan te wakkeren met iets van een kledingstuk.
Kostbare tijd gaat verloren waarin ze hun eigen leven en dat van anderen hadden kunnen redden.
Het kijken valt wel mee, het gegil en het doorspelen van de muziek is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 1 januari 2026 22:14 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Ik klik ook nooit op de filmpjes.. dat draag ik veel te lang mee.
(in mijn verbeelding is het al erg genoeg, laat staan als ik het echt zie)
Eens, achteraf lekker makkelijk commentaar hebben. Je loopt om 01:30 naar je hotel en treft ineens dit aan…quote:Op donderdag 1 januari 2026 23:42 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Volkomen logische reacties van omstanders, wie bedenkt dit? Praat mij niet even dat je zelf anders gedrag had gehad. Zum kotzen zelfs.
Die filmer had blijkbaar wel door dat er wat aan de hand was, anders gaat die waarschijnlijk niet filmen.quote:Op donderdag 1 januari 2026 23:51 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Eens, achteraf lekker makkelijk commentaar hebben. Je loopt om 01:30 naar je hotel en treft ineens dit aan…
En dan commentaar krijgen dat je niet 1, 2, 3 doorhebt wat je filmt. Maar men hier op Fok kent de context alweer.
Man man.
Dus je veroordeeld de filmer maar kijkt wel?quote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die filmer had blijkbaar wel door dat er wat aan de hand was, anders gaat die waarschijnlijk niet filmen.
Je ziet vlammen, hoort geschreeuw en mensen die in paniek heen er weer rennen binnen. Dan ben je wel erg suf om te denken dat het allemaal wel oke is.
Zonet zag ik een filmpje van een jong meisje die daar was dat ze een vriend was kwijtgeraakt en die achteraf blijkbaar kon vluchten door een raam in te slaan. Gelukkig dat dat wel was gelukt.
En nog wat, weet jij veel wat deze filmer deed na dat korte filmpje? Ik niet en jij ook niet.quote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:18 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Die filmer had blijkbaar wel door dat er wat aan de hand was, anders gaat die waarschijnlijk niet filmen.
Je ziet vlammen, hoort geschreeuw en mensen die in paniek heen er weer rennen binnen. Dan ben je wel erg suf om te denken dat het allemaal wel oke is.
Zonet zag ik een filmpje van een jong meisje die daar was dat ze een vriend was kwijtgeraakt en die achteraf blijkbaar kon vluchten door een raam in te slaan. Gelukkig dat dat wel was gelukt.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |