Het in kaart brengen kunnen ze ook zonder dit filmpje. Maar ja als iemand dan tóch heeft staan filmen, dan dient het hopelijk nog een doel ja.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:12 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En ondertussen kijken wij hier massaal hier naar zijn filmpje wat bij het onderzoek als doorslaggevend bewijs gaat dienen. En de onderzoekers nu helpt om de ramp in kaart te brengen.
Tja, vreemde tijden.
Niet handig om dat soort dingen te kijken. Dat gaat nooit meer uit je systeem dat soort dingen.quote:
De muziek speelde gewoon door. Schandalig slecht georganiseerd.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Tja, nu je het zegt. Maar als een zacht plafond boven een brandmelder vlam vat dan heb je aan dat ding ook niks meer. Die reageren op rook, hier waren er eerst heel veel vlammen.
Kun je er tegenwoordig nog aan ontkomen met het internet?quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet handig om dat soort dingen te kijken. Dat gaat nooit meer uit je systeem dat soort dingen.
Dat duurt lang voordat je die beelden uit je systeem krijgt. Ik weet nog destijds met die verdrukking bij dat festival in Duitsland en het Heizeldrama. Die beelden kreeg je tijdens het journaal te zien. Die beelden blijven heel lang op je netvlies.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef Tengano het volgende:
[..]
Niet handig om dat soort dingen te kijken. Dat gaat nooit meer uit je systeem dat soort dingen.
Ja. Het komt hier ook langs, en je zult mij niet zien klikken op dit soort filmpjesquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:26 schreef RamboDirk het volgende:
Kun je er tegenwoordig nog aan ontkomen met het internet?
Als ik DJ was, was ik m ook meteen gepeerd en was ik niet nog eerst even de muziek gaanquote:Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
De muziek speelde gewoon door. Schandalig slecht georganiseerd.
Klopt. En je krijgt ook herbelevingen. Dit soort filmpjes zorgt ervoor dat je een trigger geinstalleerd krijgt. En achteraf gezien wil je dat helemaal niet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:31 schreef Shii het volgende:
Dat duurt lang voordat je die beelden uit je systeem krijgt. Ik weet nog destijds met die verdrukking bij dat festival in Duitsland en het Heizeldrama. Die beelden kreeg je tijdens het journaal te zien. Die beelden blijven heel lang op je netvlies.
Wat naar, heb je ooit zoiets meegemaakt?quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. En je krijgt ook herbelevingen. Dit soort filmpjes zorgt ervoor dat je een trigger geinstalleerd krijgt. En achteraf gezien wil je dat helemaal niet.
Klopt, bij dat Heizeldrama was ik nog heel jong en ik weet dat ik vol met ongeloof gewoon mee zat te kijken met m'n ouders naar wat er gebeurde. Het was ook gewoon live te zien in mijn beleving. Dat heeft echt ongelooflijke indruk op mij gemaakt. Ik skip het nieuws ook gewoon heel vaak omdat ik er te vaak door geraakt word.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Klopt. En je krijgt ook herbelevingen. Dit soort filmpjes zorgt ervoor dat je een trigger geinstalleerd krijgt. En achteraf gezien wil je dat helemaal niet.
Een echte reVox draait gewoon door.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:25 schreef Perrin het volgende:
[..]
De muziek speelde gewoon door. Schandalig slecht georganiseerd.
Je roept dan toch om dat iedereen moet evacueren? Je hebt als eigenaar neem ik aan iets van een procedure die je jaarlijks oefent met je personeel voor dit soort calamiteiten als je de veiligheid van je klanten serieus neemt.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:33 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als ik DJ was, was ik m ook meteen gepeerd en was ik niet nog eerst even de muziek gaan![]()
uitzetten.
Geen idee of de eigenaar aanwezig was. Maar de DJ heeft natuurlijk ook meteen gemaakt dat ie wegkwam, dus logisch dat de muziek doorspeelde.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:40 schreef Perrin het volgende:
[..]
Je roept dan toch om dat iedereen moet evacueren? Je hebt als eigenaar neem ik aan iets van een procedure die je jaarlijks oefent met je personeel voor dit soort calamiteiten als je de veiligheid van je klanten serieus neemt.
Het lijkt hier alsof ze faal op faal op faal stapelden.
Verstandig.quote:Op donderdag 1 januari 2026 18:32 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ja. Het komt hier ook langs, en je zult mij niet zien klikken op dit soort filmpjes![]()
Misschien ben ik de enige hier, maar ik heb al genoeg gedoe in mijn eigen leven.
Ik zag het toevallig voorbijkomenquote:Op donderdag 1 januari 2026 17:17 schreef Dutch_view het volgende:
Schokkend filmpje, mensen proberen te vluchten voor het vuur maar de uitgang is geblokkeerd
Ook tegenwoordig: lekker filmen hoe mensen levend verbranden en verder geen poot uitsteken. Proberen om bijvoorbeeld de ramen nog te breken ho maar![]()
[ x ]
Wat een complete randdebiel is die filmer zeg!!!! Dan heb je toch wel een flinke kortsluiting in je bovenkamer. Ga helpen stuk verdriet.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:22 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Ik zag het toevallig voorbijkomen![]()
Wat een horror.
Denk dat dat glas hufterproof is, daar sla je niet met je mobiel doorheen ofzo.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een complete randdebiel is die filmer zeg!!!! Dan heb je toch wel een flinke kortsluiting in je bovenkamer. Ga helpen stuk verdriet.
En er zijn veel meer voorbeelden, maar even die ik me herinner: The Station nightclub fire Verenigde Staten 2003, Cromañón nightclub fire Argentinie 2004, Kočani nightclub fire Noord-Macedonië 2025, Colectiv nightclub fire Roemenië 2015.quote:Op donderdag 1 januari 2026 19:24 schreef matspontius het volgende:
Je zou toch denken dat ze o.a. na Volendam en Turkije de boel toch wel beter op orde hebben in dat soort resorts. Maar nee hoor - er moeten eerst weer ontelbare doden vallen voordat er maatregelen genomen worden 🤯
https://www.cbc.ca/news/w(...)ski-resort-9.7031863quote:Two women told French broadcaster BFMTV that they were inside when they saw a barman carrying a barmaid on his shoulders. The barmaid was holding a lit candle in a bottle that set fire to the wooden ceiling. The flames quickly spread and collapsed the ceiling, they told the broadcaster.
De tijd van nu. Bij ongelukken en alles staan ze te filmenquote:Op donderdag 1 januari 2026 19:26 schreef matspontius het volgende:
[..]
Wat een complete randdebiel is die filmer zeg!!!! Dan heb je toch wel een flinke kortsluiting in je bovenkamer. Ga helpen stuk verdriet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |