Lijkt me ook aardig aids als je ziet wie er commentaar gaan geven.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Die gratis stream van ziggo is ook nog steeds niet live
Waarom zouden ze?quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nu wel, dan realiseer je je toch wel dat voetbalcommentator zijn echt een vak is.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:08 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het veld is zowaar bespeelbaar. En op de tribune lijkt de boel georganiseerd en alleen bevolkt door mensen die daadwerkelijk een kaartje hebben.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:09 schreef mitt het volgende:
Zo'n finale ziet er tegenwoordig wel wat gelikter uit dan in de Frank Kramer tijd.
Meteen een heerlijke Afrikaanse tacklequote:Op zondag 18 januari 2026 20:43 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Het veld is zowaar bespeelbaar. En op de tribune lijkt de boel georganiseerd en alleen bevolkt door mensen die daadwerkelijk een kaartje hebben.
Ik denk wel dat de scheids nog gekke dingen gaat doen.
Ja, zo'n pot is het wel.quote:Op zondag 18 januari 2026 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Senegal had wel 2/3-0 voor kunnen staan.
Marokko zal dus wel winnen
Echt wel hahaquote:Op zondag 18 januari 2026 20:40 schreef RamboDirk het volgende:
We drinken geen alcohol bij deze wedstrijd
@:coco
Denk dat ze vooral gewoon een bepaalde doelgroep aan willen spreken. Een doelgroep die er bij andere wedstrijden niet per se is.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:21 schreef GerryDV het volgende:
Wel echt heel hip om 2 straatmarokkanen het commentaar te laten doen. ICE kan ik wel waarderen. Maar dit doen we bij andere wedstrijden volgens mij ook niet. Iemand bij Ziggo Sport wou de inclusiviteitsmedaille in de wacht slepen.
Of ze zijn bedreigd.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral gewoon een bepaalde doelgroep aan willen spreken. Een doelgroep die er bij andere wedstrijden niet per se is.
Maar het zit op het gesloten kanaal.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Denk dat ze vooral gewoon een bepaalde doelgroep aan willen spreken. Een doelgroep die er bij andere wedstrijden niet per se is.
Ik merk wel op mijn IPTV stream dat er buitengewoon veel haperingen zijn.quote:Op zondag 18 januari 2026 21:23 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Maar het zit op het gesloten kanaal.
Vreemd, hier niet. Alleen bij Viaplay (quote:Op zondag 18 januari 2026 21:25 schreef GerryDV het volgende:
[..]
Ik merk wel op mijn IPTV stream dat er buitengewoon veel haperingen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |