We zullen wel in een roulatie rooster standby staan.quote:
Hee die pop heeft mijn nichtje ooit gehad voor Sinterklaas dacht ik.quote:
Denk dat zijn ego in de weg stond.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:46 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Enerzijds, en zoals ik het gister zei; karakter tonen dat hij tóch kwam. Anderzijds, als ie echt zo ziek is moet ie ook het stokje durven overgeven aan een ander. Zeker omdat ie niet zó bijzonder veel zelfstandig aan dit format bijdraagt.
Op TEMU besteld?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:47 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Hee die pop heeft mijn nichtje ooit gehad voor Sinterklaas dacht ik.
Dat Heeten helemaal niet zo mooi is.quote:
Tim Prins Koning.quote:
Heeft ze ook niet gegourmet zeker?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:46 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Mijn moeder want die irriteert zich helemaal kapot, ze mist Huub, alles
Vannacht of komende dagen maar eens wat van zijn shifts terugkijken op de streams.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tim op 't Broek, die de 4-6 shift deze week heeft gedaan
Hier op FOK! had die het broekie uit geheten.quote:
Op je hoofd?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hier op FOK! had die het broekie uit geheten.
Misschien dat Tim die dan op zijn hoofd zou dragen.quote:
Kan hier voor diegene die dat niet weten.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Vannacht of komende dagen maar eens wat van zijn shifts terugkijken op de streams.
Ooooh! Die vond ik wel lachen, maar er zijn zoveel Tim's, vandaar de vraagquote:Op woensdag 31 december 2025 22:48 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Tim op het Broek, die de 4-6 shift deze week heeft gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |