quote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef ShinyStar het volgende:
"Morad, zelfs als racist kan ik jou zeker waarderen"
Net in beeld op de stream 😅
Die van mij gaat slaan als ik haar bel tijdens PFquote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
Mooi, PF. Dan kan ik even m'n moeder bellen.
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef Evenstar het volgende:
Dit is toch top 3 materiaal man Nederland....smakeloos land met je Piano Man en Fix You geneuzel
Evemstatquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook erg koudIn bed met feestelijke jurk ga ik noterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
Ik ging stukquote:Op woensdag 31 december 2025 20:51 schreef ShinyStar het volgende:
"Morad, zelfs als racist kan ik jou zeker waarderen"
Net in beeld op de stream 😅
het geluid van het doorspoelen van de wc is nog boeienderquote:
İn de kachel gegooidquote:Op woensdag 31 december 2025 20:52 schreef Isorden het volgende:
Broekje is wel echt helemaal foetsie inmiddels hoor![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:50 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Lisa Hoekstra
https://nl.linkedin.com/in/lisa-hoekstra-733849186
Thanksquote:Op woensdag 31 december 2025 20:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Lisa Hoekstra (Lijpe Lisa) zou ik gokken, want dat staat online bij zij sidekicks.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Gewoon verpulverd en opgelost? Naar the dark side of the moon?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:52 schreef Isorden het volgende:
Broekje is wel echt helemaal foetsie inmiddels hoor![]()
![]()
![]()
Nee, dit kan niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
het geluid van het doorspoelen van de wc is nog boeiender
Mn PF shirt is van DSOTMquote:Op woensdag 31 december 2025 20:53 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Gewoon verpulverd en opgelost? Naar the dark side of the moon?
Is dat door dezelfde aannemer als die van het Binnenhof?quote:
Wat is deze, ban pleasequote:Op woensdag 31 december 2025 20:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
het geluid van het doorspoelen van de wc is nog boeiender
Leuke!quote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:53 schreef Gretzl het volgende:
[..]
[..]
Thanks![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
LIJPE LISA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Overigens houdt ze zich opvallend rustig voor iemand met de bijna lijpeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ link | afbeelding ]
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Is helemaal niet z'n eigen quote he, Emm had het foutquote:
https://www.telegraaf.nl/(...)-kopen/64540891.htmlquote:Mark van Bommel zei ooit: als je garantie wil moet je een vaatwasser kopen”, grapt Van Gerwen,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |