De bekendste ja, ook door de historie. Want Radio 2 heeft jarenlang enkel Creep op de playlist gehad en weerde de andere Radioheads.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:35 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik heb verder weinig met Radiohead. Desondanks vind ik het alsnog een zeikplaat.
Daarnaast is het hun bekendste nummer. En ik geloof dat uit de '> 100 geniale Radiohoodjes' slechts een fractie op de keuzelijst staat lol.
Wij ookquote:
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 20:38 schreef houdjemond het volgende:
Klappen ze nou voor een liedje alsof ze bij een concert zijn?
Voor de luchtgitaarsolo misschien.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:38 schreef houdjemond het volgende:
Klappen ze nou voor een liedje alsof ze bij een concert zijn?
Denk dat Creep ook gewoon heel populair is onder mensen die verder niet per sé iets met Radiohead hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:38 schreef Gretzl het volgende:
[..]
De bekendste ja, ook door de historie. Want Radio 2 heeft jarenlang enkel Creep op de playlist gehad en weerde de andere Radioheads.
Hoop dat op termijn Paranoid Android of Let Down komt bovendrijven als de populairste. De opmars van de laatste biedt hoop
Laten we het daar maar op houdenquote:Op woensdag 31 december 2025 20:39 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Voor de luchtgitaarsolo misschien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |