Over tafelvoetbal en een zelfbedachte regel 😳quote:Op woensdag 31 december 2025 21:07 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Was je weer eens enthousiast over McDrek of Mars?
A zoquote:Op woensdag 31 december 2025 21:09 schreef mario390 het volgende:
[..]
wel maar heb de broten heruntergehalt om dat zij niet platz heeft
Wat niet?quote:
Zellufquote:Op woensdag 31 december 2025 21:10 schreef StevenHyde het volgende:
Iedereen is nog wakker gek vogeltje
quote:Op woensdag 31 december 2025 21:11 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Over tafelvoetbal en een zelfbedachte regel 😳
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-12-2025 21:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Wees voorzichtig aubquote:Op woensdag 31 december 2025 21:34 schreef Wrapster het volgende:
Jammer dat het prutweer is, had anders mooi de vuurton in de fik kunnen zetten.
Ben vandaag bij mijn moeder op bezoek geweest die in het midden/westen des lands woont.quote:
Zon,regen, wind,hagel en sneeuw?quote:Op woensdag 31 december 2025 21:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Ben vandaag bij mijn moeder op bezoek geweest die in het midden/westen des lands woont.
Onderweg allerlei verschillende soorten weer gehad.
quote:Op woensdag 31 december 2025 20:24 schreef ToT het volgende:
En uiteraard een felicitatie voor @:sinterklaaskapoentje, die ook vandaag jarig geweest zou zijn.
Van de? 6 7 ?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:54 schreef StevenHyde het volgende:
Ik begin aan mijn eerste le chouffe
Ik snap 'm nog steeds niet!quote:
Geniet ervanquote:Op woensdag 31 december 2025 21:58 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Maiyliedepailyyyy
Nee ben nog met mijn eerste bezig
Waarom zet je hem dan in de oven als hij kan smelten bolkmiepquote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef yvonne het volgende:
Tot 3x toe de stoppen laten doorslaan en m'n mooie mepal kom met m'n stoofvlees in de oven gezet op 200 graden. Nou istie gesmolten en het stoofvlees ligt midden in de gesmolten kom op de bodem. Fuck my life Bolk.
Straks is 2025 voorbij hoeraaaa
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef yvonne het volgende:
Tot 3x toe de stoppen laten doorslaan en m'n mooie mepal kom met m'n stoofvlees in de oven gezet op 200 graden. Nou istie gesmolten en het stoofvlees ligt midden in de gesmolten kom op de bodem. Fuck my life Bolk.
Had je zoveel aan staan,datde stoppen door sloegen?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef yvonne het volgende:
quote:Op woensdag 31 december 2025 22:09 schreef yvonne het volgende:
Hoe is het nu?quote:
Omdat ik de onderkant niet gelezen had. 200 graden was 'm blijkbaar teveelquote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom zet je hem dan in de oven als hij kan smelten bolkmiep
Nee nieteens, erg raar.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Had je zoveel aan staan,datde stoppen door sloegen?
Wel zonde van de pan en vlees
Dommie. Was maar naar bed gegaan 😘quote:Op woensdag 31 december 2025 22:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Omdat ik de onderkant niet gelezen had. 200 graden was 'm blijkbaar teveel
Ik koop m' n kommen voortaan wel weer bij de Action
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 22:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dommie. Was maar naar bed gegaan 😘
Kan je dat vlees nog wel eten?quote:
Neen Tot * yvonne kijkt strengquote:
ToT is jarig. Dus lief doenquote:
Nee alles was versmolten.quote:
Hier? Volkomen kut.quote:
Zondequote:
Woont ze zo dicht bij nu?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier? Volkomen kut.
Ben net met Mini-ToT wezen wandelen om vuurwerk te kijken.
Zijn stiefzusje was ook buiten en dat leverde dankzij haar boze moeder weer een pijnlijk moment op.
Ze verblijft bij vrienden van me, ja. Dat is op loopafstand. Ik wilde dat huis juist vermijden, maar het vuurwerk daar was erg intens dus liepen we er naar toe.quote:
Ja dan kan je er op wachten natuurlijk. Vervelend allemaal ook voor mini en dat meisjequote:Op woensdag 31 december 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze verblijft bij vrienden van me, ja. Dat is op loopafstand. Ik wilde dat huis juist vermijden, maar het vuurwerk daar was erg intens dus liepen we er naar toe.
Heb er geen last van. Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
nog een paar uur en dan is deze gekte over
Echt ja....quote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan kan je er op wachten natuurlijk. Vervelend allemaal ook voor mini en dat meisje
Hier in de straat valt het reuze mee. Bij 2 huizen hier naast / schuin tegenover me wordt soms wat afgeschoten en de rest is duidelijk een stuk verder.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
wil eigenlijk in bed liggen maar slapen gaat toch niet lukken met al die knallen
Ik zit al in bed. Even wachten tot Hart van Nederland begint en dan slapen. Gelukkig heb ik geen last van die knallenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
wil eigenlijk in bed liggen maar slapen gaat toch niet lukken met al die knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |