Nee alles was versmolten.quote:
Hier? Volkomen kut.quote:
Zondequote:
Woont ze zo dicht bij nu?quote:Op woensdag 31 december 2025 22:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Hier? Volkomen kut.
Ben net met Mini-ToT wezen wandelen om vuurwerk te kijken.
Zijn stiefzusje was ook buiten en dat leverde dankzij haar boze moeder weer een pijnlijk moment op.
Ze verblijft bij vrienden van me, ja. Dat is op loopafstand. Ik wilde dat huis juist vermijden, maar het vuurwerk daar was erg intens dus liepen we er naar toe.quote:
Ja dan kan je er op wachten natuurlijk. Vervelend allemaal ook voor mini en dat meisjequote:Op woensdag 31 december 2025 22:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Ze verblijft bij vrienden van me, ja. Dat is op loopafstand. Ik wilde dat huis juist vermijden, maar het vuurwerk daar was erg intens dus liepen we er naar toe.
Heb er geen last van. Je kan het zo gek maken als je zelf wil natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 22:26 schreef hemarookworst het volgende:
nog een paar uur en dan is deze gekte over
Echt ja....quote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dan kan je er op wachten natuurlijk. Vervelend allemaal ook voor mini en dat meisje
Hier in de straat valt het reuze mee. Bij 2 huizen hier naast / schuin tegenover me wordt soms wat afgeschoten en de rest is duidelijk een stuk verder.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
wil eigenlijk in bed liggen maar slapen gaat toch niet lukken met al die knallen
Ik zit al in bed. Even wachten tot Hart van Nederland begint en dan slapen. Gelukkig heb ik geen last van die knallenquote:Op woensdag 31 december 2025 22:29 schreef hemarookworst het volgende:
wil eigenlijk in bed liggen maar slapen gaat toch niet lukken met al die knallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |