Nu al ongeveer.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Koen66 het volgende:
Wanneer valt het hier op 31/12 eigenlijk stil?
SPAGHETTI ETENquote:Op woensdag 31 december 2025 16:47 schreef essnhills het volgende:
Heeft iemand het al over spaghetti gehad?
Marco nog 3x toch? Rood, Dochters en De Waarheidquote:Op woensdag 31 december 2025 16:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Stef Bos, Wim Sonneveld, Klein Orkest, Boudewijn de Groot en helaas nog 2x Marco B
Heb ik met de hele T2000quote:Op woensdag 31 december 2025 16:47 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik vind dit normaal niks, maar zo in de top 2000 wel lekker eigenlijk.
Jong publiek aanwezig ofzo?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marco mag nog wel een paar keer opdraven hoor
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja ik probeer het zo veel mogelijk te verdringen.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Marco nog 3x toch? Rood, Dochters en De Waarheid
Sowquote:
Ik heb het Fok aftelmoment nooit meegekregenquote:Op woensdag 31 december 2025 16:50 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nu al ongeveer.
Maar nooit compleet.
quote:Op dinsdag 31 maart 2015 08:03 schreef ADnl het volgende:
Het stond er écht, pagina 18, zwart omrand. En nu staan Acda en de Munnik er. Zwart omrand.
ad.nl/ad/nl/5602/Muz…
Hier regende het net ookquote:Op woensdag 31 december 2025 16:51 schreef peaceman het volgende:
Regent hier nu. Komt wel dichtbij zo
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:51 schreef Gretzl het volgende:
"Eigenlijk moet er meer rap in in plaats van die kitscherige ouwe boomerrock"
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]Jij bent toch óók niet van de kitscherige oude boomerrock?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Met z'n haremquote:Op woensdag 31 december 2025 16:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Ode aan Herman de Stier in de Uiterwaarden
Herman in de zon op het gerras
Ik pleur hier meestal even na 0 uur nog een beste wensen neer. Maar mobiel FOK!ken is kut dus misschien doe ik dat dit jaar later.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het Fok aftelmoment nooit meegekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |