Fijne jaarwisseling @ok01quote:Op woensdag 31 december 2025 16:40 schreef ok01 het volgende:
Ik ga afsluitenVolgend uur komt Pa van Stef Bos en wil dan zover mogelijk van de top 2000 zijn. Kon door verschillende omstandigheden niet zoveel aanwezig zijn afgelopen week, maar vond het weer een eer om het jaar met jullie af te sluiten. Dat 2026 maar een top jaar wordt voor iedereen. Fijne jaarwisseling Fokvrienden, God only what I'd be without you
Er mist nog een pijl van "Let it Be" naar "Let it Be"quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Isorden het volgende:
Tijd voor een kleine flowchart:
[ afbeelding ]
Bedankt, toch iets geleerd vandaag.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Isorden het volgende:
Tijd voor een kleine flowchart:
[ afbeelding ]
Nee maar bloid as blik is op paint it Black geschrevenquote:
Het lijkt of je in Gaza woont inmiddels?quote:Op woensdag 31 december 2025 16:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Gegroet. Het gaat de langste avond ooit worden.
Brood bij de champagne, oliebollen als ontbijt!quote:Op woensdag 31 december 2025 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
Nice. Dat verschrikkelijke Volbeat gemist omdat ik een Too Good To Go pakket ging ophalen. Naast oliebollen zit er ook gewoon een heel brood bij.
quote:Op woensdag 31 december 2025 16:44 schreef BillDauterive het volgende:
Nice. Dat verschrikkelijke Volbeat gemist omdat ik een Too Good To Go pakket ging ophalen. Naast oliebollen zit er ook gewoon een heel brood bij.
Vorig jaar nog naar een Stones vs. Beatles middagje geweest.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:42 schreef Scorpion_17 het volgende:
De Stones en beatles kunnen niet zonder elkaar he?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |