De aps naar dat meisje.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Zijn er uberhaupt nummers van Borsato die door hemzelf geschreven zijn dan?
Moest mijn tranen kwijt.quote:
Ja ok wel eensquote:Op woensdag 31 december 2025 15:13 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Tussen 9 en 14 uur vond ik het behoorlijk goed.
Rofl.quote:
Voor Guus wist ik niet eens dat ze in brabant al op het lichtnet aangesloten was.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Namens alle Brabanders wil ik mij even excuseren voor deze notering en alle toekomistige noteringen van Guus Meeuwis.
Je hebt dit al dagen onder de ctrl+v staan hèquote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Namens alle Brabanders wil ik mij even excuseren voor deze notering en alle toekomistige noteringen van Guus Meeuwis.
Kan er af en toe nog steeds wel sentimenteel van worden als Brabanderquote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef DecoAoreste het volgende:
Ondanks de vele metrumfouten is dit wel mooier dan Limburg.
https://www.omroepbrabant(...)tolen-mooi-statementquote:Op woensdag 31 december 2025 15:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was men maar op Brabant zo trots als een Fries.
Ik was tijdens de lockdown een keer in het centrum van Den Bosch, dat stel ik me nu een beetje voor.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:13 schreef alopio het volgende:
1 kroeg in heel Brabant
Nou wat een gezellige provincie
quote:Op woensdag 31 december 2025 15:13 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
In het Limburgsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |