87 Miss Montreal - Door de wind
Nog 1 keer kan ik jullie echt lekker op de kast jagen met de enige persoonlijke favoriet waarvan ik weet dat de rest er maximaal geen fuck om geeft. Het is immers Nederlandstalige meuk van Beste Zangers, een cover die ook nog eens meedeed aan het Songfestival en daar weinig deed. Ja, dit is ook wel gewoon een tekstlied, dat werkt niet zo goed op het songfestival. En dit arrangement is ook wel gewoon ruim beter. Het "Ik zou willen schreeuwen, maar ik kan alleen zingen" waarbij de achtergrondmuziek aanzet is voor mij gewoon kippenvel. Ja, alle clichés kunnen daar uit de kast. Jankende BN'ers, appjes dat je huilend in de vangrail ligt, ja, ongetwijfeld. Maar het is gewoon een ontzettend goed arrangement en Sanne kan echt wel zingen. Die plek onderin kwam omdat ze mee moest doen aan vervelende schijtlol van Nielson, niet omdat ze niet zingen kan. Ik snap wel dat dit het op uitvaarten goed doet, ja. In 2020 kwam dit binnen op 29 en een jaar later op plek 20. Daarna is ie wel weer gezakt naar plek 61 in 2024.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]