Waar is die koekwous Mani89 eigenlijk?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:28 schreef Koen66 het volgende:
"Top 2000 blijft lijst met oude witte mannen, "
man3
HEY, DAT IS TOEVALLIGquote:Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef essnhills het volgende:
Is het iemand al opgevallen dat de muziek van Marco Borsato het dit jaar opvallend goed doet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik heb bij het museum wel een keer een bruiloft gedraaid op 30 decemberquote:Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dit jaar trouwen is gewoon vandaag hoor
die was wel van dergelijke opmerkingen?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef asco het volgende:
[..]
Waar is die koekwous Mani89 eigenlijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ik moest altijd wel lachen om die gast.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
die was wel van dergelijke opmerkingen?
Zij was de enige in de band zonder baard?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:30 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over de ontstaansgeschiedenis van de artiestennaam van Sanne Hans?
Ik wwwwilde iets vvvertellen mmmmaaar dddaat ddduuurt te llllangquote:Op woensdag 31 december 2025 14:30 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog een leuke anekdote over de ontstaansgeschiedenis van de artiestennaam van Sanne Hans?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |