Fair enoughquote:Op woensdag 31 december 2025 14:13 schreef Tussle266 het volgende:
[..]
Ik ga volgend jaar niet meer in cryptisch omschrijvingen praten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Ja toch? Denk dat Marco volgend jaar wel weer (wat) zal zakken, maar wat Queen en U2 volgend jaar gaan doen? Geen flauw idee.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:14 schreef Tussle266 het volgende:
Al dat gebokkesprong van de hofleveranciers zal me denk ik op de lange termijn meer bijblijven over deze editie dan de bonussen.
Mooi voor Tay. Haalt wel mn persoonlijke tay top 10 nietquote:Op woensdag 31 december 2025 14:17 schreef Gretzl het volgende:
Hoor net dat queen Tay 50e in De Tijdloze staat met haar meesterwerk ALl Too Well!!!!!
@:scorpion_17 @:ieniminimuis
Als ik me niet vergis is zij het ook in Aeroplane - I don't feel. Dat komt uit 2010.quote:
De eerste 3 albums van Coldplay vind ik echt heerlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef DecoAoreste het volgende:
Dit is toch genot.
Ik snap dat niet iedereen blij wordt van sommige wat nieuwere platen van Coldplay maar dit staat hier echt meer dan terecht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |