Daar heeft Marco inderdaad niks voor nodig.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:07 schreef ShinyStar het volgende:
[..]
Daar heeft ie geen nummer voor nodig.
Und Borsato?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:08 schreef mario390 het volgende:
3 sat zender tot morgen ochtend konzertewhitney,mariah,b.springsteen dublin, evanescence in amsterdam
HEE (nog een Marco B.) DAT IS TOEVALLIGquote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Hoi, zijn jullie al een beetje klaar voor de marathon van Alkmaar?
Naakt in je bed?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:08 schreef essnhills het volgende:
DAT IK HIER ALLEEN
OP JOU HEB ZITTEN WACHTEN
JE KOMT MIJN HUIS NIET MEER IN VUILE HUICHELAAR!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 14:06 schreef DecoAoreste het volgende:
IK LEEF NIET MEER VOOR JOU
En voor jou, en voor jou...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Stond ie prima iddquote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef Felagund het volgende:
Meer dan 1100 plaatsen gestegen. Oude plaats was prima.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |