Ik ga ervan uit dat-ie volgend jaar in ieder geval niet meer op oudjaarsdag te vinden is. Net als de meeste van Marco (Behalve Dochters misschien)quote:Op woensdag 31 december 2025 14:09 schreef Felagund het volgende:
Meer dan 1100 plaatsen gestegen. Oude plaats was prima.
Komend jaar dus weer wat extra kennis opdoen dusquote:Op woensdag 31 december 2025 14:00 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik vind Poli Genova wel een goede zangeres, maar mijn kennis van Bulgaarse muziek stopt wel bij het ESF.
Gemiste kans voor hem, er zijn vast Deutsche Schallplatten die hij nog kan coveren.quote:
Iets met aan kleine 15 jarige meisjes zittenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:
hoezo is deze 1100 platzen hoog gegaan?
Weet nog niet of ik volgend jaar ga kijken tbhquote:Op woensdag 31 december 2025 14:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Komend jaar dus weer wat extra kennis opdoen dus
Wel een hele goeie.quote:
Omdat Marco zijn handen dit jaar heeft thuisgehouden. Dit is zijn beloning.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef mario390 het volgende:
hoezo is deze 1100 platzen hoog gegaan?
Houdt het dan nooit opquote:
ja dann moet hij 1000 vallenquote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Iets met aan kleine 15 jarige meisjes zitten
Ik ga volgend jaar niet meer in cryptisch omschrijvingen praten.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:11 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Weet nog niet of ik volgend jaar ga kijken tbh
Kan iemand een topicban uitdelen aan deze juffrouw?quote:
Nee want ik speel hem tegen door te zeggen dat ik deze Coldplay ook ruk vindquote:Op woensdag 31 december 2025 14:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Kan iemand een topicban uitdelen aan deze juffrouw?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |