Nee niks. Niet dat ik daar nu nog behoefte aan heb.quote:
Ik vraag het me af of ze er echt iets mee doen, gaan toch gelijk verwijzen naar civiel recht? Ik heb het immers zelf overgeboekt.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:13 schreef Kottnauer het volgende:
Niet dreigen met aangifte, maar aangifte doen. Dat helpt ook het voorkomen van andere toekomstige slachtoffers van deze charlatan.
Aangifte doen kan digitaal en kost je 15 minuten ofzo. Dan wordt er een dossier over die persoon opgebouwd.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:26 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik vraag het me af of ze er echt iets mee doen, gaan toch gelijk verwijzen naar civiel recht? Ik heb het immers zelf overgeboekt.
Je schreef dat je had betaald voor materialen. Maar die zijn vervolgens niet geleverd. Dat is oplichting en daar moet je aangifte van doen. En de persoon aansprakelijk stellen en eisen dat de materialen geleverd worden. Door blijven bellen en schrijven. Ook melden bij Marktplaats. Niet opgeven.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee niks. Niet dat ik daar nu nog behoefte aan heb.
Adres heb ik van de factuur. Maar hij heeft ook mijn adres, wie zegt dat hij niet net zo hard hier terug komt? Lijkt me geen goed plan.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
adres opvragen bij KVK en bij hem langsgaan met knokploeg
De belangrijkste tip is al gegeven door @matspontius . Proberen aangifte te doen. Bij Marktplaats jouw zaak onder de aandacht blijven brengen. En hopen op heel veel geluk.quote:Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef junkiesietze het volgende:
adres opvragen bij KVK en bij hem langsgaan met knokploeg
Als ie dan toch langskomt, kan hij dan niet gelijk het werk doen?quote:Op woensdag 31 december 2025 14:19 schreef DX11 het volgende:
[..]
Adres heb ik van de factuur. Maar hij heeft ook mijn adres, wie zegt dat hij niet net zo hard hier terug komt? Lijkt me geen goed plan.
Opzich niet heel ongebruikelijk. Maar dat zou ik pas doen als ik de beste man gezien heb. Niet via marktplaats.quote:Op woensdag 31 december 2025 16:56 schreef halfway het volgende:
moesten ¤850 vooruit overmaken voor materialen.
Moesten nog wel, hoe dom kun je zijn
De beste man liep letterlijk door ons huis heen en kwam betrouwbaar over...quote:Op woensdag 31 december 2025 17:08 schreef 111210 het volgende:
[..]
Opzich niet heel ongebruikelijk. Maar dat zou ik pas doen als ik de beste man gezien heb. Niet via marktplaats.
Hmm ja dan is het gewoon hele erge pech wat je niet kan verwachten. Maar die gast gaat er waarschijnlijk gewoon vanuit dat dit nooit opgepakt gaat worden en hij er gewoon mee weg komt.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:32 schreef DX11 het volgende:
[..]
De beste man liep letterlijk door ons huis heen en kwam betrouwbaar over...
Ook een idee ja, dankjewel. Ik zal eerst eens een factuur maken voor de openstaande kosten + kosten van de tijd die ik heb gestoken in de locatie 3x voorbereiden (wasmachine en droger verplaatsen, 3x) en naar hem sturen. Maar ben bang dat ik gewoon niks ga horen.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:39 schreef spectrumanalyser het volgende:
De dienst is niet geleverd, dat is dus een wanprestatie. Je hebt nu een vordering open staan. Ga naar een deurwaarder en laat jouw vordering innen bij meneer.
Nee. Dat moet vast per post? Emails negeert hij ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:37 schreef William_Papadin het volgende:
Heb je al een officiële ingebrekestelling gestuurd ?
Als hij niet reageert op mails is het lastig, maar volgens mij moet het normaal met aangetekende post.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Nee. Dat moet vast per post? Emails negeert hij ook.
Doe dat maar niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:42 schreef DX11 het volgende:
Ik zal eerst eens een factuur maken voor de openstaande kosten + kosten van de tijd die ik heb gestoken in de locatie 3x voorbereiden (wasmachine en droger verplaatsen, 3x) en naar hem sturen. Maar ben bang dat ik gewoon niks ga horen.
Ja. En aangetekend zoals al werd gezegd zodat die pipo niet kan claimen dat ie het nooit heeft ontvangen. Want dat gaat ie anders wél doen namelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
Hoezo? Ik moet toch kosten (terug) claimen? Waarom zou ik buiten het uitgegeven geld niet kosten claimen voor alle ongemakken die hij heeft veroorzaakt?quote:
Van een aangetekende brief kun je bewijzen dat ie die heeft ontvangen. Met email is dat een stuk lastiger.quote:Op woensdag 31 december 2025 23:35 schreef DX11 het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |