Kloptquote:Op woensdag 31 december 2025 12:55 schreef Momo het volgende:
1990 is bijna 36 jaar geleden ondertussen
Er staat er eentje in ieder geval nog hoger dan Volbeat.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja daarom achtte ik het ook wel safe, bij eentje was het tot het laatst billenknijpen. Dat we er in de volgende 3 twee van krijgen acht ik onwaarschijnlijk
VIJF EUROOW?! OP JE MUIL!quote:Op woensdag 31 december 2025 12:59 schreef Szura het volgende:
Ondertussen even een decemberkalender opengekrast, 5 euro
Js kan oliebollen ook invriezenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:57 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
iets met hetn het niet meer uit kunnen staan, maar het zonde om weg te gooien gedoe.
Broekiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Of wentelteefjes van bakken.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Js kan oliebollen ook invriezen
Die heeft nog steeds de Stranger Things bonusquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
BroekieAltijd, dat weet jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
"Kip, het meest veelzijdige stukje kaars, vet!"
Of broodpuddingquote:
Gefeliciteerd met je inleg!quote:Op woensdag 31 december 2025 12:59 schreef Szura het volgende:
Ondertussen even een decemberkalender opengekrast, 5 euro
Ja wordt gewaardeerdquote:
Je kunt er ook minder bakken of weggeven.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Js kan oliebollen ook invriezen
@ok01 is nog een stuk jonger hoor.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:00 schreef asco het volgende:
[..]
[..]
Zo, ik dacht iedereen is hier wel 50+ ondertussen.
Die van mij was gisterenmiddag.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:00 schreef Poppejans1.4 het volgende:
Laatste 2 stemplaten al in komend uur
45 in maart hierquote:Op woensdag 31 december 2025 13:00 schreef asco het volgende:
[..]
[..]
Zo, ik dacht iedereen is hier wel 50+ ondertussen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |