Ja weet ik veelquote:
Achquote:
schoonmoeder kwam wel langsquote:Op woensdag 31 december 2025 12:49 schreef Bargehassus het volgende:
[..]
Sodeknetter. Krijg je het hele weeshuis op bezoek?
En de gemenerik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:49 schreef Isorden het volgende:
[..]
Ik ben Ludo, de slechterik van dit stuk!
Hopelijk nog 2 jaar doordat volgend jaar weer wat zooi van Marco naar onder vliegtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:49 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
jep ik vreesde er even voor na Yesterday ook al zo laag, maar het blijft ons nog iig 1 jaar bespaard
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VOER VOOR JE WOOFERS
Bekijk deze YouTube-video
@de_boswachter
https://archive.ph/7BOwPBloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Waarschijnlijk gewoon een junkiequote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Dit moet toch de Speld zijn?
https://nos.nl/l/2596582
Tis wat!quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
We lopen 20 topics achter op vorig jaar!
ja und?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
Bovendien komt de biopic-marathon.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hopelijk nog 2 jaar doordat volgend jaar weer wat zooi van Marco naar onder vliegt
Dat deed mn tante ook altijd, en dan nog was het zoveel dat je tot drie koningnen aan de appelflappen zat.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee maar ik heb voor meerdere mensen gebakken.
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Zwansen het volgende:
WAT EEN TOESTANDquote:
komt door @Isordenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
De tering.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Zwansen het volgende:
Sowieso zou ik mijn kliko vandaag niet aan de weg zetten. Je weet nooit welke geinponem er een rotje in smijtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef essnhills het volgende:
Ik net helemaal naar buiten haasten want mijn plastickliko stond nog niet aan de weg
Zit er maar 1 zak in
Dat verklaart waarom de buren hem niet aan de weg hebben gezet
Ik zie niet echt een probleemquote:Op woensdag 31 december 2025 12:51 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat deed mn tante ook altijd, en dan nog was het zoveel dat je tot drie koningnen aan de appelflappen zat.
Gewoon even de tussenstandquote:
een rotjequote:Op woensdag 31 december 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso zou ik mijn kliko vandaag niet aan de weg zetten. Je weet nooit welke geinponem er een rotje in smijt
Ja omdat ik eindelijk sociaal ben met de laatste week van het jaarquote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
Niet dat ik weet. Ik heb wel meerdere keren een VOG moeten aanvragen, maar dat is niet echt een groot onderzoekquote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is er naar jullie weleens een prive-onderzoek uitgevoerd?
Ja een miljoenklapper had ook gekund.quote:
Schuld van Marco B omdat nu mensen de lijst boycottenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef Dagoduck het volgende:
Ik heb persoonlijk ook 2 á 3 topics minder volgepost.quote:
Die hier staan al altijd aan de voorkant. Er gebeurt nooit wat eigenlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 12:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sowieso zou ik mijn kliko vandaag niet aan de weg zetten. Je weet nooit welke geinponem er een rotje in smijt
Of iets illegaals die als service je kliko ook even opruimtquote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja een miljoenklapper had ook gekund.
Een groot schandaal.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net als another brick voor t eerst buiten de top 100
Die heb ik ook.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Isorden het volgende:
Wederom is de versie op
[ afbeelding ]
Geniaal
volgens mij woon jij in een heel rustig dorpje daar aan t ijsselmeerquote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Die hier staan al altijd aan de voorkant. Er gebeurt nooit wat eigenlijk
Wel makkelijk, ik hoef bijna nooit zelf mijn kliko aan de weg te zetten want dat heeft 1 van de buren allang gedaan voordat ik überhaupt wakker ben
Omdat er in verhouding minder mensen op stemmenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:50 schreef LTVDK het volgende:
Maar hoezo daalt dit zo hard, dit was toch een oudjaarsavond plaat
Dan komt het niet alleen door @Isordenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik heb persoonlijk ook 2 á 3 topics minder volgepost.
Walgelijk smakeloos kutland zijn we toch ookquote:Op woensdag 31 december 2025 12:52 schreef Scorpion_17 het volgende:
Net als another brick voor t eerst buiten de top 100
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |