Dat canvas met billen plaatje ook goed hoor. Bohhhquote:Op woensdag 31 december 2025 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet Mario lang met de billen van pipo onder de knop blijven zitten
ik heb de hele tijd het gevoel dat hij met een pincet heen en weer beweegt als hij dat plaatje postquote:Op woensdag 31 december 2025 12:09 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dan moet Mario lang met de billen van pipo onder de knop blijven zitten
quote:Op woensdag 31 december 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de hele tijd het gevoel dat hij met een pincet heen en weer beweegt als hij dat plaatje post
Maar The Day Before You Came was gisterochtendquote:Op woensdag 31 december 2025 12:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gisteravond helemaal de beste ABBA gemist zie ik.
Maar geen fonteinen aan emotie.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Gretzl het volgende:
"Tassen vol ervaringen gevuld"
– Annemieke, 2025
Je bedoelt dat ie zit te rukken?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:10 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik heb de hele tijd het gevoel dat hij met een pincet heen en weer beweegt als hij dat plaatje post
dus fela komt vandaag?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Maar The Day Before You Came was gisterochtend
Je bedoelt Zaadzakken?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
dus fela komt vandaag?
ZADZAKKEN VOOR DE DEUR!!
ja maar zn vingers zijn te groot voor die 2milimeter, vandaar de pincetquote:Op woensdag 31 december 2025 12:11 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat ie zit te rukken?
Heerlijk tochquote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef ok01 het volgende:
Ik vergeet altijd hoeveel Rammstein er voorbij komt op 31 december
Vrouw/vriendin/vriend?quote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef alopio het volgende:
Ik heb geen meubels meer om door de kamer te gooien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://wiki.musicmeter.nl(...)_Top_2000_.282025.29Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Klootzakken! Misschien dit jaar wel.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
Deze wilde ik tijdens de karaoke doen en zou volgens sunvig in de catalogus staan, maar was toch niet beschikbaar
hier gaat wat foutquote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef Gunner het volgende:
[img][ [url=https://tweakers.net/i/hVNVMVbunya3bQ7YqcnVlyyisHY=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():gifsicle():strip_exif()/f/image/BHf6UuD4xo2kEUoir7Bl52n6.gif?f=user_large]link[/url] | [url=https://tweakers.net/i/w4Mfcyt7KpQOSvvoRr4SASap3sE=/100x75/filters:gifsicle():strip_exif()/f/image/BHf6UuD4xo2kEUoir7Bl52n6.gif?f=fotoalbum_small]afbeelding[/url] ][/]
Marco vindt dit leuk.quote:
Net als Let Down. Sunvig beflikkeringquote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef BillDauterive het volgende:
Deze wilde ik tijdens de karaoke doen en zou volgens sunvig in de catalogus staan, maar was toch niet beschikbaar
Axelle GODINquote:
Een paar weken geleden nog niet, dus ik heb weinig hoopquote:Op woensdag 31 december 2025 12:12 schreef alopio het volgende:
[..]
Klootzakken! Misschien dit jaar wel.
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]quote:
ook hier is de kwoot verklootquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Nizno het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ] [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |