Net als Fleetwood Mac lijken die ook nog genoeg stemmen te krijgen voor zo'n oude band iigquote:
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voel me best regelmatig alleen. Klein beetje desperate kun je daar wel van worden
met ons ben je nooit alleenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Voel me best regelmatig alleen. Klein beetje desperate kun je daar wel van worden
En Sultans natuurlijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:16 schreef Mark-Hgl het volgende:
En dan krijgen we Brothers in Arms en Telegraph Road nog
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb soms wel hetzelfde. Hopelijk wordt het in 2026 beter
Ja precies. Of @Gretzl stijl naar nog veel meer concerten gaan. Kan ookquote:Op woensdag 31 december 2025 11:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:15 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik herken het man, het kan soms zo frustrerend zijn. Lekker je eigen ding blijven doen is het beste wat je kan doen.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik heb in ieder geval al The Cure op de planning staan, dus dat is ook ietsquote:Op woensdag 31 december 2025 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja precies. Of @:Gretzl stijl naar nog veel meer concerten gaan. Kan ook
Ja, super fijn voor jullie dat de reisafstand nu geen belemmering hoeft te zijn. En als je allebei graag in de regio blijft is het natuurlijk ook makkelijker op de lange termijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:15 schreef MTheBassman het volgende:
[..]
Ja, ik merkte bij mijzelf dat dat ook heel erg kan uitmaken.
Ik ben blij dat mijn huidige vriendin ook in omgeving Groningen woont, maakt dingen toch wat makkelijker.
En Suzan & Freek toch?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:17 schreef ok01 het volgende:
[..]
Ik heb in ieder geval al The Cure op de planning staan, dus dat is ook iets
Dingen doen die je leuk vindt zijn altijd een aanraderquote:Op woensdag 31 december 2025 11:17 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Ja precies. Of @:Gretzl stijl naar nog veel meer concerten gaan. Kan ook
Ik ben juist het liefst alleenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:14 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Ik ook hoorquote:
Ooit kon je die op een bepaalde muziekzender zien...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |