quote:Op woensdag 31 december 2025 10:25 schreef essnhills het volgende:
[..]Ow dat wist ik niet @essnhills @essnhills @essnhillsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik ben met het huis van de buren begonnenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:25 schreef houdjemond het volgende:
Lekker deze 3 achter elkaar, heeft iemand nog iets wat het raam uit kan?
Echt hé doe Thunderstruck en Whole Lotta Rosie maar efkes wisselenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:26 schreef peaceman het volgende:
[..]
wel terecht, Rosie zou het hoogste moeten, maar ja Nederland
Ja, Marco Borsato die zo ook nog komtquote:Op woensdag 31 december 2025 10:25 schreef houdjemond het volgende:
Lekker deze 3 achter elkaar, heeft iemand nog iets wat het raam uit kan?
Het was maar een keer of 30 iddquote:
T mag er ook gewoon uit hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 10:26 schreef Isorden het volgende:
[..]
Echt hé doe Thunderstruck en Whole Lotta Rosie maar efkes wisselen
Ja inderdaad @essnhillsquote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was maar een keer of 30 idd
Ohja die kan wel in één moeite door het raam uitquote:Op woensdag 31 december 2025 10:26 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja, Marco Borsato die zo ook nog komt
Niet je tieten flashen voor het raam danquote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Ohja die kan wel in één moeite door het raam uit
Ja ik krijg opeens nog pakketje, tussen 13.13 en 14.13. Weg dutjequote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
Na Troy ga ik nog even halfuurtje pitten hoor.
Teleurstellend weerquote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef Dagoduck het volgende:
Na Troy ga ik nog even halfuurtje pitten hoor.
quote:
Ik ben er nu gewoon hoorquote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Viel mee idd @:essnhills
Volgend jaar maar vaker @:essnhills doen
Kijk wel uitquote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef alopio het volgende:
[..]
Niet je tieten flashen voor het raam dan
Wat vindt @Diaan73 daarvan?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:27 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgend jaar maar vaker @:essnhills doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |