Trek hem net aan, staat anders zo raar in de winkelquote:
Had je iets anders verwacht?quote:Op woensdag 31 december 2025 10:20 schreef peaceman het volgende:
[..]
belachelijk hoog voor iemand die pas dag 3 verscheen
Nopequote:Op woensdag 31 december 2025 10:09 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hebben die nog serieus nooit de lijst gehaald? Ik volg dit niet zo, maar dit is wel heel matig.
Van Peter Maffay?quote:
we hebben al woningnood he?!quote:
YOLO sla heel de winkel aan gortquote:Op woensdag 31 december 2025 10:21 schreef houdjemond het volgende:
[..]
Trek hem net aan, staat anders zo raar in de winkel
Het is te vroeg voor de Chineesquote:Op woensdag 31 december 2025 10:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Iemand Frans Bauer al genoemd?
notedquote:
nee, we kennen je een beetje spammertquote:
RiRi godinnetjequote:Op woensdag 31 december 2025 10:07 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Hier had ook Love On The Brain kunnen staan
Boven je kijkenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
Ik snap de link naar Frans Bauer niet
Die had eens een bizar grappige fase dat hij Rammstein ging coveren en het was niet eens zo slechtquote:Op woensdag 31 december 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
Zie post boven jequote:Op woensdag 31 december 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 31 december 2025 10:22 schreef essnhills het volgende:
Ja zijn origineel is wel veel betrrquote:
Omdat je moet werken op de laatste dag van de Top 2000? Terecht.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:23 schreef Dven het volgende:
Even m'n hele kantoor aan gort schoppen
Jullie misten mij gewoon de 1e 2 dagen met hoeveel jullie mij gementioned hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 10:21 schreef peaceman het volgende:
[..]
nee, we kennen je een beetje spammert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |