Ja, duidelijk.quote:Op woensdag 31 december 2025 22:04 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Misschien lag je tempo iets hoger dan je aankon.
Ik heb echt geen idee hoeveel oliebollen ik heb gehad. Meeste gewoon in de ochtend, tijdens het bakken. Vanavond nog eentje gepakt en nu hoef ik niets meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:08 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kijk zo moet het. Ik voel me ineens langzaam, net aan de 4e bol en 1 beignet op.
Hahaha, ik kom een heel eind gelukkigquote:Op woensdag 31 december 2025 21:30 schreef sigme het volgende:
@:flipsen, versta je wat Gronings?
Bekijk deze YouTube-video
Wij ook!quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:30 schreef Kaatje1 het volgende:
Kreeg net een nl alert binnen “ het is extreem druk alleen bellen bij levensgevaarlijke situaties “
In mijne nog geen zo te zien op p2000! Wel veel in de wijk aan de andere kant van het water ja..quote:Op donderdag 1 januari 2026 00:38 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 wat is het, zes autobranden in jouw wijk nu?
Ah, dan zat ik er een wijk naast met waar jij woondequote:Op donderdag 1 januari 2026 00:42 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
In mijne nog geen zo te zien op p2000! Wel veel in de wijk aan de andere kant van het water ja..
Ja, ik moet zeggen dat het me meevaltquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ah, dan zat ik er een wijk naast met waar jij woonde
Maar beter dan in jouw wijk! Netjes
Van hetzelfde voor iedereen. Met hopelijk een stuk meer lief dan leedquote:Op donderdag 1 januari 2026 00:20 schreef Blues het volgende:
Lieve SC-vriendjes, dat we er maar een waardevol lief en leed jaar van mogen maken hier, met wie weet een leuke meet ergens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |