Baasjequote:
Eerste niet echt mee eens, tweede welquote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef peaceman het volgende:
Op een paar nummers na vind ik Oasis vreselijk overschat eigenlijk en dit is hun ultieme draak wmb
Ha, maar wel een beetje mee eens dus. Good enough for mequote:Op woensdag 31 december 2025 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste niet echt mee eens, tweede wel
DLBIA heeft dat net niet gered.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had de top 100 wel mogen halen in dit Oasis jaar
Ik vind Oasis ook niet bijster bijzonder. Stuk of 5 aardige nummers, waarvan er maar 2 in de Top 2000 staan en deze er niet 1 is.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef peaceman het volgende:
Op een paar nummers na vind ik Oasis vreselijk overschat eigenlijk en dit is hun ultieme draak wmb
Eerste 2 albums zijn best OKquote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef peaceman het volgende:
Spijtig.quote:
Meeste 70's Classic Rock nummers zijn voor mij meer grijs gedraaid met ouders die vroeger altijd Arrow Classic Rock aan hadden staanquote:Op woensdag 31 december 2025 09:32 schreef Isorden het volgende:
Ja, Wonderwall is een goed nummer, maar Ja het is te grijsgedraaid
dat klopt. ze zijn ok. niet te verwarren met @ok01quote:
Die is ook OK!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klopt. ze zijn ok. niet te verwarren met @:ok01
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |