Baasjequote:
Eerste niet echt mee eens, tweede welquote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef peaceman het volgende:
Op een paar nummers na vind ik Oasis vreselijk overschat eigenlijk en dit is hun ultieme draak wmb
Ha, maar wel een beetje mee eens dus. Good enough for mequote:Op woensdag 31 december 2025 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerste niet echt mee eens, tweede wel
DLBIA heeft dat net niet gered.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:32 schreef Gale_Boetticher het volgende:
Had de top 100 wel mogen halen in dit Oasis jaar
Ik vind Oasis ook niet bijster bijzonder. Stuk of 5 aardige nummers, waarvan er maar 2 in de Top 2000 staan en deze er niet 1 is.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef peaceman het volgende:
Op een paar nummers na vind ik Oasis vreselijk overschat eigenlijk en dit is hun ultieme draak wmb
Eerste 2 albums zijn best OKquote:Op woensdag 31 december 2025 09:30 schreef peaceman het volgende:
Spijtig.quote:
Meeste 70's Classic Rock nummers zijn voor mij meer grijs gedraaid met ouders die vroeger altijd Arrow Classic Rock aan hadden staanquote:Op woensdag 31 december 2025 09:32 schreef Isorden het volgende:
Ja, Wonderwall is een goed nummer, maar Ja het is te grijsgedraaid
dat klopt. ze zijn ok. niet te verwarren met @ok01quote:
Die is ook OK!quote:Op woensdag 31 december 2025 09:33 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat klopt. ze zijn ok. niet te verwarren met @:ok01
Hoe het Danst gemistquote:Op woensdag 31 december 2025 09:17 schreef Tussle266 het volgende:
Hoi, zijn jullie al een beetje klaar voor de marathon van Alkmaar?
Ja, deze grappen moeten weer een jaar in de wacht, dus geniet er van nu het kan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Hmm, hier kies ik toch een keer voor Sonne.quote:
je weet het over zo'n 39 liedjesquote:Op woensdag 31 december 2025 09:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf deze verliest ineens 70 plaatsen.
Ik wil het antwoord nog niet weten, maar nu vrees ik wel dat we de Beatles al voor de 100 gaan uitzwaaien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |