Ben benieuwd hoe dat gaat zijn als Freek gaat hemelenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschil is dat men bij Hazes doet alsof het ook een geweldige artiest was en een van de groten van Nederland. Dat zie je dan weer niet bij Suzan en Freek terwijl de muziek beiden matig is.
Ik heb die collectieve adoratie voor Hazes ook nooit begrepen.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Verschil is dat men bij Hazes doet alsof het ook een geweldige artiest was en een van de groten van Nederland. Dat zie je dan weer niet bij Suzan en Freek terwijl de muziek beiden matig is.
nanananana mensen zonder smaak zonder smaak, mensen zonder smaak.quote:
Wij zijn al bij nummer 69quote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Gale_Boetticher het volgende:
[..]
Luisteren met een stream met klein beetje vertraging en je loopt achter de feiten aan
Kijk zo kan het ook! @Diaan73quote:
Hopelijk doet hij dat in een januariquote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe dat gaat zijn als Freek gaat hemelen
Hij mag er wel een eind aan Bryan ja.quote:
Dan sla ik een jaartje top2000 overquote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Hazes was een volksheld, daarom stemt "het volk" erop. En lekker meeblèren in de kroeg natuurlijkquote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dag nadat de stemweek afgelopen is?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk doet hij dat in een januari
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
1 t/m 10 met misschien nog Bohemian Rhapsody op 7quote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Ik ook niet. Nou is die zeker ook niet zo slecht als ik hem vind. Maar veel van zijn nummers zijn wel erg simpel en zijn overacting om zijn manier van zingen is toch ook wel een red flag.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:48 schreef Mark-Hgl het volgende:
[..]
Ik heb die collectieve adoratie voor Hazes ook nooit begrepen.
Als het nou op de eerste stemdag is kunnen we tot 31 december prima luisterenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Dan sla ik een jaartje top2000 over
Toch jammer dat SIX SEVEN de meme is en niet SIX NINEEEEEEquote:
Dat neem ik me al jaren voor, is me nog steeds niet geluktquote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef alopio het volgende:
[..]
True. Mooie tijd was dat.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef alopio het volgende:
[..]
Ach net een half jaar getrouwd he, zo ging dat bij jou ook
Dan komt zelfs de grafrede van Suus voor Freek in de lijstquote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef alopio het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |