Dat was gisteren.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ga even wat anders doen. Deze trigger is niet goed voor me.
Niet alles staat in de krant.quote:
O, dan head je tussen door wel even kunnen bolkenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik sleep redelijk goed. Even kijken op mijn horloge of dat ook zo is
Nee, die zegt slecht: 5u 37m geslapen.
dat is ander verhaal he? Ik weet want heb het gecheckt nl dat de politie helie hier uur boven mijn huis hing.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, peerko.
https://alarmeringen.nl/z(...)at-in-rijnsburg.html
En de politie gebruikt geen traumahelicopters.
Laten we het over wat anders hebbenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:50 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jawel.
Ik ga even wat anders doen. Deze trigger is niet goed voor me.
volgens mij nooit nodig geweest, ze hebben paar pubers opgepakt en 2 meerderjaardige, te overdreven weer in het nieuws.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:51 schreef MooieTop6 het volgende:
Logisch dat de politie nu een traumahelikopter rondjes laat vliegen natuurlijk
Dat was vandaag,kree had het over maandagavondquote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, peerko.
https://alarmeringen.nl/z(...)at-in-rijnsburg.html
En de politie gebruikt geen traumahelicopters.
Ja euhhhh maar toch!quote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was vandaag,kree had het over maandagavond
ja precies thanks Lovelyquote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was vandaag,kree had het over maandagavond
Zo weinig mogelijk. Straks even naar de winkel.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Laten we het over wat anders hebben
Wat gaan jullie doen vanavond?
Ja moet toch wat vitamines etenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:55 schreef StevenHyde het volgende:
Ik ga een appeltje eten. Lekker bezig lovely love
Lekker sliepequote:Op woensdag 31 december 2025 11:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga een dutje doen
Overprikkeld
ja dat is wel het beetje zelfde als je zegt haal Burger King. en er zit ook nog sla opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |