Hey Stevenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Tnx jij ook. Ja ik zit hier in mijn eentje. Mijn collega zou ook komen maar heeft besloten thuis te blijven werken ivm de gladheid. Maar wilde zelf wel even naar kantoor om even in een andere omgeving te zitten. Even de zinnen verzetten.
quote:Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja dat, kon zo snel even niet op het woord komen.
jawel. maar had nooit zo lang meegemaakt en dacht niet dit stukje Rijnsburg onwijs crimineel was.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:42 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Is ook niks bijzonders. Wees blij dat die zulu’s meekijken.
Hou opquote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar had nooit zo lang meegemaakt en dacht niet dit stukje Rijnsburg onwijs crimineel was.
Denk nog niet, want denk politie ff statement maakte.
Stom is dat he, ik denk hoe heet dat nu ook weer pppffff begin langzaam aan dement te worden of zoquote:
Godverdomme zegquote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
jawel. maar had nooit zo lang meegemaakt en dacht niet dit stukje Rijnsburg onwijs crimineel was.
Ze waren vast op zoek naar de Grote Kree en hoopte dat je een liedje voor ze ging makenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:43 schreef kree het volgende:
[..]
Met AIquote:Op woensdag 31 december 2025 11:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze waren vast op zoek naar de Grote Kree en hoopte dat je een liedje voor ze ging maken
heb zo al mooie liedteksten? en ja ik denk wel dat de politie overdreef voor wat het was als ik hier die buurt zie.quote:
trefwoorden, politie helicopter, Kree, statementquote:
Je bent niet goed bij je paasei.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
heb zo al mooie liedteksten? en ja ik denk wel dat de politie overdreef voor wat het was als ik hier die buurt zie.
Lol kwajongens joh en ff paar kerstbomen in de fik op pleintje,. gelijk ME en helikopter erboven, LOL wat denk je dan wat er gaat gebeuren?
Gewoon een verhaal erbij verzinnen en dat zelf dan gaan gelovenquote:Op woensdag 31 december 2025 11:45 schreef kree het volgende:
[..]
heb zo al mooie liedteksten? en ja ik denk wel dat de politie overdreef voor wat het was als ik hier die buurt zie.
Lol kwajongens joh en ff paar kerstbomen in de fik op pleintje,. gelijk ME en helikopter erboven, LOL wat denk je dan wat er gaat gebeuren?
Ja kom opquote:
Ga de volgende keer ff zelf kijken daar. Toe maar.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:47 schreef kree het volgende:
"zwaar" vuurwerk naar de politie gegooid dat maakt media ervan.
Wat het was wss paar rotjes ofzo en grondbloem, geloof me ik woon er zo dicht bij dat ik wel hoorde als het cobra 5 waren ofzo.
Dus oke zwaar overdreven door de staatsmedia enzo om het "volk" rustig te houden.
nou weet de details niet, maar omdat ik er zo vlakbij woon?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gewoon een verhaal erbij verzinnen en dat zelf dan gaan geloven
Nee, peerko.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:47 schreef kree het volgende:
"zwaar" vuurwerk naar de politie gegooid dat maakt media ervan.
Wat het was wss paar rotjes ofzo en grondbloem, geloof me ik woon er zo dicht bij dat ik wel hoorde als het cobra 5 waren ofzo.
Dus oke zwaar overdreven door de staatsmedia enzo om het "volk" rustig te houden.
Ik sleep redelijk goed. Even kijken op mijn horloge of dat ook zo isquote:Op woensdag 31 december 2025 11:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wees blij dat je je verstand gebruikt hebt en gewoon ben gaan slapen
Jawel.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:49 schreef MooieTop6 het volgende:
Er staat niks over vuurwerk gegooid naar de politie bij, maar ach, details
nee nee, kree heeft altijd gelijkquote:Op woensdag 31 december 2025 11:48 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ga de volgende keer ff zelf kijken daar. Toe maar.
Wat je uitkraamt is echt te walgelijk voor woorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |