Eerder deze maand.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat nu live? ik dacht zij heeft erder deze gatjes in broek
Trustequote:Op woensdag 31 december 2025 02:54 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga toch ook maar aftaaien, de vermoeidheid treedt in en ik wil toch wel wat uurtjes pakken voor we er morgenochtend weer tegenaan gaan
Welterusten nachtbrakers!
Alle straten hebben geen naam meer.quote:
Oef, einde van het uur pasquote:Op woensdag 31 december 2025 02:56 schreef Dagoduck het volgende:
Anders hou ik het toch nooit vol t/m Echoes.
Niet een heel vervelend uur.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:57 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Oef, einde van het uur pas
Dat gaat lastig worden denk
12:30quote:Op woensdag 31 december 2025 02:58 schreef mario390 het volgende:
weet je wanneer Belfast Child komt?
Ik zou voor Hazes persoonlijk niet wakker wordenquote:Op woensdag 31 december 2025 02:57 schreef Dagoduck het volgende:
Mijn volgende nummer is in het 9-10 uur. Dus slapen van 4 tot 9 lijkt wel een heel goed idee te worden.
Ik heb dan ook geen kleine jongen als ik zo eerlijk mag zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik zou voor Hazes persoonlijk niet wakker worden
Daarom 9. Ga ik toch nog één wekker zetten deze week.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:59 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Riders on the Storm tussen 9 en 10
Dat gaat 'm niet worden helaas. Heb het idee dat veel van de dingen die ik graag wil horen tijdens mijn slaap vallen dit jaar
Ja vraag me af hoe die het doet iddquote:Op woensdag 31 december 2025 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
Baal wel een beetje dat ik Tim niet zie deze T2k.
Heb nooit een wekker gezet, en tenzij Cardiacs in de lijst staat ga ik het ook niet doenquote:Op woensdag 31 december 2025 03:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Daarom 9. Ga ik toch nog één wekker zetten deze week.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |