Normaal zeg ik truste, maar in dit geval.. laat haar sterretjes zien @ArnieAlbertsquote:Op woensdag 31 december 2025 01:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Ook jammer om te missen:
217 Vienna Billy Joel
213 Bed Of Roses Bon Jovi
210 Goodnight Saigon Billy Joel
209 Music John Miles
208 Yesterday The Beatles
204 Californication Red Hot Chili Peppers
201 Rainbow In The Sky DJ Paul Elstak
200 Echoes Pink Floyd (ja ik bedoel, ik ben er nu toch)
Spam die topics lekker vol allen, ik zie u morgen overdag
![]()
![]()
![]()
SOW koekoekquote:Op woensdag 31 december 2025 01:47 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Normaal zeg ik truste, maar in dit geval.. laat haar sterretjes zien @:arniealberts
Volgend jaar Pinkpop. Ik ben oprecht nieuwsgierig hoe ze dat gaan doenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:47 schreef Hamlapjes het volgende:
Heb ooit op een festival een stukje optreden van SeF meegekregen en jeetje, wat een zouteloze bende
Colin zit nog steeds in de muziek en treedt nog op. Ik heb het net even opgezochtquote:Op woensdag 31 december 2025 01:46 schreef PippenScottie het volgende:
Doet Kyteman nog dingen eigenlijk?
Voor mijn gevoel was hij een paar jaar heel groot. Toen ook een paar keer live gezien en erg van genoten
Gewoon met z'n tweetjes naast elkaar op het podium de liedjes zingen. En alle huismoedertjes zijn tevreden.quote:Op woensdag 31 december 2025 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgend jaar Pinkpop. Ik ben oprecht nieuwsgierig hoe ze dat gaan doen
Dat gaat wel gewoon prima worden normaal gesproken, dat publiek zal ze wel een warm bad gevenquote:Op woensdag 31 december 2025 01:48 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Volgend jaar Pinkpop. Ik ben oprecht nieuwsgierig hoe ze dat gaan doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |