Alestorm, moet ik ook nog een keer live zien.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Rowing pit op Pinkpop tijdens Alestorm trouwens wel episch.
Bekijk deze YouTube-video
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef Poppejans1.4 het volgende:
STEMPLAAThier maak ik me jaarlijks hard voor dat dit pareltje niet uit de lijst verdwijnen zal
![]()
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHH
LOSSSSSSSSSSSSSSSSSS
ALLES KAPÓÓÓTTTT
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
BEUKEN
RAMMEN
SMIJTEN
ALLES
KAPOT
JAAAAAAAAAAAAAA
Ik heb ff wat anders aangezetquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef peaceman het volgende:
veel plezier voor de liefhebbers van deze plaat...
Namen dat Pinkpoppubliek echt goed mee. (zag ik vanaf de livestream)quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alestorm, moet ik ook nog een keer live zien.
Niet de meest hoogstaande muziek, wel feest!
Alestorm godenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:30 schreef Dagoduck het volgende:
Rowing pit op Pinkpop tijdens Alestorm trouwens wel episch.
Bekijk deze YouTube-video
Ow, dat laatste vind ik eng. Maar als ik dus richting Valencia ga, dan moet ik dus een avondje naar Alicante?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ga soms naar karaokes in Alicante stadMaar meer nog zing ik gewoon lekker thuis met de Smule-app.
TOen ik ze live zag hadden ze doventolken op het podiumquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef Isorden het volgende:
[..]
Alestorm, moet ik ook nog een keer live zien.
Niet de meest hoogstaande muziek, wel feest!
Ik ook 2xquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef Pindakaasfanaticus het volgende:
[..]
Alestorm goden
Heb hun nu al 2x live gezien, heb dr beide keren van genoten![]()
Same.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit hoeft eigenlijk niet van mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |