Ja mijn totale ineenstorting moet nog komen.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:42 schreef vul_maar_in het volgende:
Ik ga voor de top5 mannen. De eindspurt.
Haha, hij nodigt me steeds uit om bij hem thuis naar zijn collectie dartsverzameling na 20 jaar te kijkenquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:38 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Dat vind ik een mongool. Kijkt dom uit zn ogen
Jup I knowquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, hij nodigt me steeds uit om bij hem thuis naar zijn collectie dartsverzameling na 20 jaar te kijken.
Goeie gast, maar sociaal enorm weird.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Haha, hij nodigt me steeds uit om bij hem thuis naar zijn collectie dartsverzameling na 20 jaar te kijken.
Goeie gast, maar sociaal enorm weird.
‘dartsverzameling’.quote:
Dit is geilquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘dartsverzameling’.
En kijk hier Stijn -terwijl Stijn naar een medaille kijkt- de grootste pijl uit mijn collectie.
*RITS*
Komt mij te vaak net niet uit. Keuzes maken maatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:45 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Jup I knowJe moet x naar ndb komen dan MEETEN wij als godstalenten onder elkaar
Omdat die gekke dwerg iets in zijn ogen heeft. En ook iets niet in zijn bovenkamer. Bij hem is het alsof wanneer de darts goed vallen, er geen druk of bezwijking komt kijken.quote:
Ja idem hier hoor laatste tijdquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Komt mij te vaak net niet uit. Keuzes maken maatje
Ga verder...quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘dartsverzameling’.
En kijk hier Stijn -terwijl Stijn naar een medaille kijkt- de grootste PIJL uit mijn collectie!!!!!!!
*RITS*
Ja, ik zit maandag lekker in de rukstoel te kijken naar de gemiddeldes van veel bekenden op Euro Q-School.quote:
Dit is de zwaarste pijl die je ooit gezien hebt!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:47 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
‘dartsverzameling’.
En kijk hier Stijn -terwijl Stijn naar een medaille kijkt- de grootste PIJL uit mijn collectie!!!!!!!
*RITS*
Maak jij nog even topicje aan? Of doet @wimderon dat altijd?quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit maandag lekker in de rukstoel te kijken naar de gemiddeldes van veel bekenden op Euro Q-School.
Ik ben ff bezig met de voorspellingen maatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak jij nog even topicje aan? Of doet @:wimderon dat altijd?
Ik ook. Lekker kijken naar Dustin 80 gemiddeld Straver jaaaaaquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ja, ik zit maandag lekker in de rukstoel te kijken naar de gemiddeldes van veel bekenden op Euro Q-School.
Ik doe denk ik in de komende paar jaar wel x mee aan q school. Nu nog niet, geen tijd genotquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:50 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maak jij nog even topicje aan? Of doet @:wimderon dat altijd?
Stravertje was op dreef. Laatste pot twee dagen voor kerst 7x 180, 150/120/100.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:51 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik ook. Lekker kijken naar Dustin 80 gemiddeld Straver jaaaaa
Ja leukquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:49 schreef Tjacka het volgende:
Denk als Hood iets verbetert op de dubbels hij wel een topspeler kan worden
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |