Dubbels waren net iets te shaky gisteren voor mijn gevoel. Maar Van Gerwen miste nog veel meer.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:18 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat zou ik echt heel leuk vinden.
Ja, de kans is natuurlijk zowat nul, neemt niet weg dat ik het Gerrie enorm zou gunnen, al jaren de meest sympathieke dartert.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:53 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Dubbels waren net iets te shaky gisteren voor mijn gevoel. Maar Van Gerwen miste nog veel meer.
Vlottes wil Vincent zo graag naar de mond pratenquote:Op woensdag 31 december 2025 12:10 schreef Poepz0r het volgende:
Podcastje met vinsaint is prima maar die Vlottes met zijn slisbek
Zeer zeker maar mensen die zo slissen neem ik niet serieus. Laat er wat aan doen joh centenbakquote:Op woensdag 31 december 2025 12:13 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vlottes wil Vincent zo graag naar de mond pratensjenant gewoon
Stukje ongemakkelijk juichen genotquote:Op woensdag 31 december 2025 12:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com(...)7dd-389ea5bc70e3&g=5
Noppie is jarig allen!!
DIe is nog best kansrijk als Michael, in zijn nette setje, op audiëntie komt in de studio.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ afbeelding ]
- maggewoonniegebeurenklaar (kansloos)
Misschien krijgt Koos de vraag nog een keer van de infantiele Nolles, als hij naast Jerry of Ron zit.quote:- nee ik ga niet naar q school (kansloos)
de beste man is in alles ongemakquote:Op woensdag 31 december 2025 12:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Stukje ongemakkelijk juichen genot
Sekah sekahquote:Op woensdag 31 december 2025 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
de beste man is in alles ongemak
Echt hè, ik krijg overal vlekken van die gast.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:25 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
de beste man is in alles ongemak
Als de ziekenhuizen weer volstromen met alcoholmisbruikers?quote:Op woensdag 31 december 2025 11:11 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het voordeel is wel dat je vanaf nu iedere O&N weet wie er niet spoort.
Een watertje tussen je biertjes door, maximaal twee shotjes sterk en na drieën niet meer snuiven.quote:Op woensdag 31 december 2025 12:55 schreef BarryBangkok het volgende:
[..]
Als de ziekenhuizen weer volstromen met alcoholmisbruikers?
Rustig blijven drinken, allen
Komt goed maat. Oprecht goede tips ook!quote:Op woensdag 31 december 2025 13:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Een watertje tussen je biertjes door, maximaal twee shotjes sterk en na drieën niet meer snuiven.
Ga verstandig naar de tering allen. Half twee Sjurl - Clayton.
Denk eerst nog wel even een dutje. En dan nog oudejaarsconference kijken of zo. Half 1 op bed.quote:
Morgen weer dartsfit.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Denk eerst nog wel even een dutje. En dan nog oudejaarsconference kijken of zo. Half 1 op bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |