gokkenquote:Op woensdag 31 december 2025 09:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Nog even gokken in de Oudejaarsloterij.
Je doet jezelf tekort.quote:
Toch geef ik Hood een prima kans om nog verder te komen dan dit. Een soort verrassing als J Lewis, Littler die al het hele toernooi een bizar hoog niveau laat zien. Bovendien ook nog een showmannetje.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zo hebben we alleen Hood als échte verrassing op dit WK over. Helemaal spannend.
https://www.pdc.tv/live-scoresquote:Op dinsdag 30 december 2025 23:58 schreef de_boswachter het volgende:
Voorspelling speelschema donderdag (in deze volgorde ook):
Middag:
Searle - Clayton
Hood - Anderson
Avond:
Gian - Humphries
Littler - Ratajski
Laatste pot inderdaad omgedraaid. Had anders gehooptquote:Op woensdag 31 december 2025 09:41 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
https://www.pdc.tv/live-scores
Vam Veen zal als Nederlander de zenuwen niet de baas zijn. Eenvoudige winst Humphries.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:37 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Als ik nu naar de kwartfinales kijk:
Humphries - vVeen de grote kraker. Hebben tot nu toe allebei enkel ongeplaatste tegenstanders verslagen maar dat is het halve verhaal. Humphries legde een ontketende Clemens aan banden, vVeen overleefde een prime Reyes en een lastige Soutar. Humphries is licht de favoriet maar dit wordt gewoon tussen de 100-105 gemiddeld genotsknotsen.
Wacht maar tot ik mijn mat uitrol.quote:Op woensdag 31 december 2025 10:02 schreef WheeledWarrior het volgende:
Gaan wel weer wat vingertjes verloren vandaag als ik het zo hoor buiten @:de_boswachter
Denk je dat Hood een one day fly is of een blijvertje?quote:Op woensdag 31 december 2025 09:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Toch geef ik Hood een prima kans om nog verder te komen dan dit. Een soort verrassing als J Lewis, Littler die al het hele toernooi een bizar hoog niveau laat zien. Bovendien ook nog een showmannetje.
Ik snap de organisatie wel; met Littler - Ratajski als slotpartij is de kans groot dat de avond als een nachtkaars uit gaat.quote:Op woensdag 31 december 2025 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Laatste pot inderdaad omgedraaid. Had anders gehoopt
Jaquote:Op woensdag 31 december 2025 10:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je dat Hood een one day fly is of een blijvertje?
Het voetvolk zal niet zo snel toegeven ben ik bang.quote:Op woensdag 31 december 2025 11:04 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Hopelijk de laatste dag van de eencelligheid.
Het voordeel is wel dat je vanaf nu iedere O&N weet wie er niet spoortquote:Op woensdag 31 december 2025 11:08 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het voetvolk zal niet zo snel toegeven ben ik bang.
Dat zou ik echt heel leuk vinden.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |