Ik woon zelf in een dorp en ik kijk er telkens weer van op dat ik het in de stad veiliger vind dan in het dorp.quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:09 schreef ToT het volgende:
Ik woon in het centrum van een stad. Je hoort hier echt nauwelijks wat, in tegenstelling tot de plekken waar ik eerst gewoond heb.
In een klein gehucht had ik een buurman die met een groep van tientallen vrienden allemaal geld bij elkaar legde waarmee hij via zijn werk als pyrotechnicus groot vuurwerk kon inslaan zodat iedereen in de straat mee kon genieten!quote:Op dinsdag 30 december 2025 23:48 schreef Kaatje2658 het volgende:
[..]
Ik woon zelf in een dorp en ik kijk er telkens weer van op dat ik het in de stad veiliger vind dan in het dorp.
Ik ben het dus helemaal eens met wat je zegt.
Hoe kun je dat nu al weten? O&N moet nog komen.quote:Op woensdag 31 december 2025 02:26 schreef EvilSkittle het volgende:
Op zich niet teveel tijdens O&N, maar daarbuiten mag het wel wat minder.
Echtnietquote:Op woensdag 31 december 2025 01:09 schreef Lienekien het volgende:
Het is overigens te veel, met een spatie.
Ik woon hier al heel lang en weet wat er gaat komen. Ik heb een hekel aan vuurwerk, maar die paar uurtjes rond middernacht kan ik het wel hebben. Zelfs als het 3x zoveel zou zijn als gemiddeld.quote:Op woensdag 31 december 2025 04:53 schreef r_one het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu al weten? O&N moet nog komen.
Overigens hier beduidend minder dan voorgaande jaren dus nee, niet teveel.
Egwelquote:
Van mij ook maar doe dat dan bij jezelf voor de deur en niet bij mijquote:Op woensdag 31 december 2025 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Van mij mogen ze best een dag volledig losgaan,
Kan je ze niet wegjagen met een honkbalknuppel?quote:Op woensdag 31 december 2025 15:23 schreef r_one het volgende:
[..]
Van mij ook maar doe dat dan bij jezelf voor de deur en niet bij mij
Ze zijn met een man of 20. En fysiek beter afgetraind dan ikquote:Op woensdag 31 december 2025 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Kan je ze niet wegjagen met een honkbalknuppel?
Dat is wel echt irritant.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:28 schreef r_one het volgende:
[..]
Ze zijn met een man of 20. En fysiek beter afgetraind dan ik![]()
En ze hebben Cobra's![]()
Yep, in zo'n wijk woon ik. Inclusief een heel lulverhaal dat de maatregelen zogenaamd een positief effect hebben. Haal de derde wereld in huis en je wordt vanzelf de derde wereld.quote:Op donderdag 1 januari 2026 17:28 schreef Moeraskat het volgende:
Maar ik moet er niet aan denken om in de steden/wijken/dorpen te komen waar het net oorlogsgebied is. Waar je mensen geen rekening houden met elkaar en je dus niet veilig over straat kunt of waar ze hulpverleners aanvallen.
Waar kinderen/volwassenen/dieren met angst in bed liggen. Verschrikkelijk lijkt me dat.
Dit is helaas waar. Zelfs als je voorbereid bent, schrik je je alsnog rot bij zwaar illegaal vuurwerk. Dat zijn net raketinslagen en je oren blijven nog wekenlang nasuizen, daar heb ik nu ook last van.quote:Op woensdag 31 december 2025 13:54 schreef Eightyone het volgende:
De laatste dagen van het jaar kom ik iig niet meer buiten dan nodig.
Reden: 'mensen' die het graag richting anderen werpen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |