Bijna 140 euro in de oud papier bak.quote:
Minimaal 23 doden en 42 opgegeten kinderenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wel gehoord dat die Rammstein concerten er enorm hard aan toe gaan
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef essnhills het volgende:
[..]
En @:luctor.et.emergo en halfje @:ltvdk ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Het gaat hem te snel denk ik.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Ja ik snap er ook nooit een kut van als hij iets post
Alles beter dan die Nederlandstalige troep die ze tegenwoordig makenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef zorro28 het volgende:
Dat ene liedje van Racoon die ik wel kan onderscheiden van de rest
De Gazastrook is er niets bij.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Minimaal 23 doden en 42 opgegeten kinderen
Live gezienquote:
Zorgverzekering? Wij zitten al jaren bij CZ via mijn werk..Heel tevreden over.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ga denk ik voor Nationale Nederlanden. Tenzij iemand mij nu zegt dat dat een heel domme keus is.
Uiteindelijk zijn het allemaal ratten.
quote:
Gnarly.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef alopio het volgende:
[..]
Minimaal 23 doden en 42 opgegeten kinderen
Hier gaat iets mis.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef Gretzl het volgende:
Racoon is beter in het Nederlands [spoiler]Net als EefjeBekijk deze YouTube-video
Een keel is best wel handig.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik merk al een paar dagen dat ik een keel heb.
Wat me wel tegenviel was dat typisch nederlandse, zelfs bij Rammstein.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Bijna 140 euro in de oud papier bak.
Gnarls Barkley?quote:
Ik ben wel klaar met bandjes uit Zeelandquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:35 schreef BillDauterive het volgende:
Kennen jullie Grote Geelstaart? Nieuw bandje uit Zeeland. Erg leuk.
Van Inkel heeft een leger bots ingezet.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
Wat is dat toch met alle mondharmonica's hoog in de Top
wij allemaalquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met bandjes uit Zeeland
Dat is Kaatje met haar mondharmonicaatjequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:35 schreef Gretzl het volgende:
Wat is dat toch met alle mondharmonica's hoog in de Top
Over Zeeuwen gesproken: De Toegift heeft hun roots ook in Zeeland liggen en zij zijn wel fenomenaal (onnederlands) goedquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef alopio het volgende:
[..]
Ik ben wel klaar met bandjes uit Zeeland
Krijgen we die ene nog die slecht is?quote:
Goeiequote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Isorden het volgende:
We komen onderhand wel bij The Edge van deze pagina van de PDF.
Let je even op dat we er niet vanaf vallen?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:36 schreef Isorden het volgende:
We komen onderhand wel bij The Edge van deze pagina van de PDF.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |