Oooofquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jaar daarop heb ik ze in Groningen gezien. Mijn moeder had bijna het kaartje bij het oud papier gedaan
Het is wel een unieke ervaring inderdaad, Feuerzone nog niet meegemaakt (helaas)quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wel gehoord dat die Rammstein concerten er enorm hard aan toe gaan
Wat?!quote:
Staat die er niet in?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef LTVDK het volgende:
Versie van Paul Elstak is vele malen beter
IK een tijd geleden ook, toen ik het tijdens karaoke nodig vond om op Enter Sandman te gaan grunten ...quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:33 schreef Dagoduck het volgende:
Ik merk al een paar dagen dat ik een keel heb.
Die is al geweest, 894quote:
Vrees trouwens met grote vrezen dat Baila de Gasolina van Effe Serieus door het T2k-partypubliek komende jaren ook nog wel in de lijst wordt gestemd. Wat denken jullie?quote:Op dinsdag 30 december 2025 18:32 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Verwacht het wel, net zoals Engelbewaarder en Terug in de Tijd ook een vaste waarde zullen blijven.
En er gaan nog een handvol levensliederen bij komen de komende jaren, ben ik van overtuigd![]()
NPO Radio 2 wil dit ook graag, ze hadden niet voor niets best een hoop NL levenslied extra op de keuzelijst gezet.
Bijna 140 euro in de oud papier bak.quote:
Minimaal 23 doden en 42 opgegeten kinderenquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:32 schreef MTheBassman het volgende:
Ik heb wel gehoord dat die Rammstein concerten er enorm hard aan toe gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |