abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_219695922
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:25 schreef luxerobots het volgende:

Een statische schok.
Dit begint wel heel zielig te worden hoor... Ook jij weet best dat er beweging bedoelt wordt.

quote:
Daar had de gemeente het niet over.
De gemeente gebruikt letterlijk de woorden: "erg instabiel"... Dan het je het dus over springstoffen als nitroglycerine.

quote:
Ik maakte inderdaad een foutje, jij reageerde op een kop van een filmpje. Ik dacht dat het serieus hier in de discussie gezegd werd, wat dus niet zo was.

Neemt niet weg dat jij continu bagatelliserend doet, dan heb je het over een half dronken Pool, of dat je strijkers niet op stenen af kan steken (waar niemand het over had).

Punt is, je hebt geen echte deskundigheid in huis, je bent gewoon iemand die de gevaren van de opslag van honderden kilo's vuurwerk in een woonhuis downplayt.

En nee, natuurlijk gaat het hier niet om explosiegevaar zoals in Enschede. Maar een woonblok dat eruit ligt met een handvol doden is wel mogelijk. En waarvoor eigenlijk? Voor mensen die helemaal enthousiast worden van vuurwerk en hun huis ermee moeten volstouwen.
Nogmaals, het gaat mij om de volstrekt belachelijke vergelijkingen die hier gemaakt worden. Ik downplay verder helemaal niks. Ik zeg nergens dat het prima is, je mag 25kg thuis hebben en dat is het.
  woensdag 31 december 2025 @ 13:54:21 #77
153121 butz0rs
Dat zijn jouw feiten
pi_219696015
De EOD laten opdraven voor vuurwerk :'(

Tenzij het zo een debiel is die rotjes gaat openknippen en al het kruit in een metalen koker stopt want meer boem |:)
pi_219696065
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 13:49 schreef AchJa het volgende:

[..]
Dit begint wel heel zielig te worden hoor... Ook jij weet best dat er beweging bedoelt wordt.
Dat weten we helemaal niet.
@Starhopper over welke schokken had je het?

quote:
De gemeente gebruikt letterlijk de woorden: "erg instabiel"... Dan het je het dus over springstoffen als nitroglycerine.
Ik zie die gevolgtrekking niet. Dat als het over erg instabiel (ik neem aan vuurwerk) gaat, het dan over springstoffen als nitroglycerine moet gaan.

quote:
Nogmaals, het gaat mij om de volstrekt belachelijke vergelijkingen die hier gemaakt worden. Ik downplay verder helemaal niks. Ik zeg nergens dat het prima is, je mag 25kg thuis hebben en dat is het.
Ik lees vooral veel reacties over dat het allemaal wel meevalt met de risico's.
pi_219696450
Die instabiliteit, gaat dat over het vuurwerk of over de inhoud van de hersenpan van de eigenaar?
pi_219696490
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:18 schreef CarbonC het volgende:
Die instabiliteit, gaat dat over het vuurwerk of over de inhoud van de hersenpan van de eigenaar?
Was niet netjes gestapeld. Soort toren van Pisa
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_219696507
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:21 schreef Stoorzendert het volgende:

[..]
Was niet netjes gestapeld. Soort toren van Pisa.
Het vuurwerk of de inhoud van de hersenpan?
pi_219696515
quote:
0s.gif Op woensdag 31 december 2025 14:22 schreef CarbonC het volgende:

[..]
Het vuurwerk of de inhoud van de hersenpan?
Ja
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')