Maar welk probleem los je daarmee dan op?quote:Op woensdag 31 december 2025 18:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De belangrijkste reden om het in te voeren.
ALLES MOET VERBODEN WORDEN. Ook huisdieren bezitten. VERBIEDEN!!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
'Persoon verslikt zich in eigen speeksel'
Ademen VERBOTEN!!!
Ik volg je punt hier niet.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:20 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Het zou dan ook fantastisch zijn als we de komende jaren in de jaarwisseling alleen maar meer gewonden, doden en geweld zien. Dat hulpverleners dan nog maar bekogeld worden door al dat kneuzenvolk maar goed gestraft wordt
Alles VerBOTEN!!!!!quote:Op woensdag 31 december 2025 18:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
ALLES MOET VERBODEN WORDEN. Ook huisdieren bezitten. VERBIEDEN!!!!!!
Graag een verbod op honden.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Nou mensen, nog een keertje genieten vanavond.Volgend jaar kunnen we gewoon vroeg naar bed op 31 december, want dan is het een dag zoals elke andere dag.
Op naar nog meer verboden in 2026! Ik heb er zin in! Wat zullen we nu allemaal weer gaan verbieden?! Spannend!
Fijne jaarwisseling en een verboden 2026 iedereen!
Die staat vast nog op de planning. Eerst alcoholverbod, daar zijn ze ook al mee bezig.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:10 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Graag een verbod op honden.
Bron?quote:Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Eerst alcoholverbod, daar zijn ze ook al mee bezig.
Gewoon neukuh verbieden.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:22 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
[..]
Die staat vast nog op de planning. Eerst alcoholverbod, daar zijn ze ook al mee bezig.
Daarna komen de sob stories over kinderen die gebeten worden door honden en alle overbelaste hulpverleners die opeens moeten werken en moeten we dus honden verbieden “voor de kindertjes”.
Het is een uitsterfbeleid. Dus geen verkooppunten meer waardoor er over enkele jaren minder en minder vuurwerk wordt verkocht en afgestoken. Langzaam bloedt het dan dood. En daarmee probeert men o.a. de zorg, politie en milieu te ontzien.quote:Op woensdag 31 december 2025 18:51 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar welk probleem los je daarmee dan op?
Maar dan moet legaal vuurwerk toch in eerste instantie het probleem zijn?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:29 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een uitsterfbeleid. Dus geen verkooppunten meer waardoor er over enkele jaren minder en minder vuurwerk wordt verkocht en afgestoken. Langzaam bloedt het dan dood. En daarmee probeert men o.a. de zorg, politie en milieu te ontzien.
Ik denk het ook want het klinkt hier nu al alsof ze de Lidl aan het opblazen zijn.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:12 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Reken maar dat het losbarst straks. Ik ben er nerveus van
Het probleem is met name alcohol.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:33 schreef Repentless het volgende:
[..]
Maar dan moet legaal vuurwerk toch in eerste instantie het probleem zijn?
Ja, legaal of illegaal vuurwerk?quote:Op woensdag 31 december 2025 20:36 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het probleem is met name alcohol.
Topdrukte bij de SEH. En daar komt dan vuurwerk bovenop.
Russen en de landverraders die die Russen steunen.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Op naar nog meer verboden in 2026! Ik heb er zin in! Wat zullen we nu allemaal weer gaan verbieden?! Spannend!
Wielrenners.quote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Nou mensen, nog een keertje genieten vanavond.Volgend jaar kunnen we gewoon vroeg naar bed op 31 december, want dan is het een dag zoals elke andere dag.
Het huidige legale.quote:Op woensdag 31 december 2025 20:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Ja, legaal of illegaal vuurwerk?
Gewoon f1 vuurwerk afstekenquote:Op woensdag 31 december 2025 19:06 schreef naaktslakkenverkrachter het volgende:
Ja hier ook. Er blijft maar shit de lucht in gaan.... Dit gaat de heftigste jaarwisseling ooit worden vrees ik.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef HiZ het volgende:
Het is hier al uren 12-uur level vuurwerk. Ik krijg 1 van mijn honden niet meer naar buiten als de zon onder is. Ik vraag me af hoe het hier over 3 uur is.
Ik krijg die van mij al enkele weken niet meer naar buiten als de zon onder is, ook als er redelijk sporadisch wordt geknald. Ze ruikt de kruitdampen denk ik. Verder gaat het binnen dan wel oké, maar met oud en nieuw is het de hele dag stress. Tja, een dagje per jaar, komt ze wel overheen.quote:Op woensdag 31 december 2025 21:04 schreef HiZ het volgende:
Het is hier al uren 12-uur level vuurwerk. Ik krijg 1 van mijn honden niet meer naar buiten als de zon onder is. Ik vraag me af hoe het hier over 3 uur is.
‘Kochtten’. Hilarisch.quote:Op woensdag 31 december 2025 15:38 schreef Repentless het volgende:
[..]
Wederom via Gemini, dus geen garantie op feitelijke juistheid. Maar goed, laten we daar even van uit gaan.
[..]
Natuurlijk zal een verkoopverbod voor legaal vuurwerk voor een afname gaan zorgen onder mensen die toch alleen maar legaal vuurwerk kochtten. De vraag is alleen of dat de problemen gaat verminderen. De tijd zal het leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |