Als dit soort thema's actueel worden is dat toch wel een beetje engquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:20 schreef Gretzl het volgende:
Nou, ik kan, uh, niet, uh, voor iedereen spreken
Maar ik ben, uh, zeker bang, zeker
Je bent bang?
Uh, ik ben bang voor de bom en ik ben bang voor het geweld
Dat, uh, overal steeds meer, uh, tevoorschijn komt
En ik ben bang—
En ik ben bang—
En ik ben bang—
En ik ben bang voor—
3voor12's Song van het Jaar gaat ook over dit thema. Sef godWende godin
![]()
Bekijk deze YouTube-video
pluskut?quote:
Als het goed is komt ie hier binnenkort via de post binnen. Was een van de keuzes als kerstgeschenk van mijn werkgever.quote:
Dat niet, maar wel een zooi flessen water in huis gehaald, want de kans op een paar dagen geen (drink) water uit de kraan wordt wel steeds groter.quote:
Tianjin.quote:
ow bijna t zelfdequote:
Ik niet, ik wil nog slapen vanavond.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:21 schreef Gretzl het volgende:
Iemand dit boek al gelezen?
[ link | afbeelding ]
Nee, wel in september in Los Alamos geweestquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:21 schreef Gretzl het volgende:
Iemand dit boek al gelezen?
[ link | afbeelding ]
Voor die lippen staan tegenwoordig mensen in de rij bij de plastisch chirurgquote:
Waarom?quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:21 schreef houdjemond het volgende:
Om even te flexen; ik spreek meer dan 5 talen vloeiend.
Ohio mag ook wel in de lijst.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef Gretzl het volgende:
Californië, de enige Amerikaanse staat die meer dan eens wordt genoemd in de top 300 van ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ ?
Kan helaas niet meer. Door natuurgeweld op sommige delen verwoest inmiddels.quote:
quote:
Die is al jarenlang kapot door overstromingen en bosbrandenquote:
Massachusetts heeft jaren top 300 gestaanquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:23 schreef Gretzl het volgende:
Californië, de enige Amerikaanse staat die meer dan eens wordt genoemd in de top 300 van ᵈᵉ ˡⁱʲˢᵗ ᵈᵉʳ ˡⁱʲˢᵗᵉⁿ ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |