quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:29 schreef Gretzl het volgende:
Deze Engel is stom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SliertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is oud. Komt hier alleen nog voor de top 2000.
quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:29 schreef Gretzl het volgende:
Deze Engel is stom![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat vond Tim ook met zijn Willem Engel cover van dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Dit is ietwat viezig.quote:
Voor mijn gevoel zijn zij of Lindemann solo permanent op tour door Europaquote:Op dinsdag 30 december 2025 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk gaan ze snel weer touren in Europa, wat een ervaring was dat
IK ben gewoon de baas in huis hoor!quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij denkt dat je over 3 jaar nog wat te vertellen hebt in je relatievraag maar aan @:peaceman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
Ik heb niet het idee dat wij zo'n dynamiek gaan krijgen nee.quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:28 schreef alopio het volgende:
[..]
Jij denkt dat je over 3 jaar nog wat te vertellen hebt in je relatievraag maar aan @:peaceman
Was genot! Mocht ook wel na 2 jaar wachten...quote:Op dinsdag 30 december 2025 20:29 schreef PzKpfw het volgende:
Hopelijk gaan ze snel weer touren in Europa, wat een ervaring was dat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |